Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در واکنش به سه شایعه جدید پیرامون تیم فوتبال خود واکنش نشان داد و آن ها را رد کرد. “اولی داشتن بند جدایی در قرارداد مهدی مهدی خانی، دوم کاهش قرارداد عیسی آل کثیر و سوم حضور ۶۰ مهمان همراه در فینال لیگ قهرمانان آسیا.”

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعات مطرح شده در خصوص برخی مسائل واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در حساب رسمی این باشگاه در توئیتر، سه شایعه مطرح شده در خصوص این باشگاه را رد کرد.

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس شایعه وجود بند جدایی در قرارداد مهدی مهدی خانی در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، کاهش قراردادی ۵۰ درصدی عیسی آل کثیر به دلیل محرومیت طولانی مدت از سوی AFC و همچنین حضور ۶۰ میهمان همراه تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا را رد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس ایران عیسی آل کثیر لیگ قهرمانان آسیا مهدی مهدی خانی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال