Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان ایلام در ادامه بازدید از حوزه‌های قضایی استان با حضور در شهرستان سیروان از حوزه قضایی این شهرستان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- علی دهقانی رییس کل دادگستری ایلام در بازدید و بازرسی سرزده از دادگستری شهرستان سیروان با مسئولین و کارکنان این حوزه قضایی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی همچنین در بخش‌های مختلف دادگستری این حوزه قضایی حضور یافت و ضمن اطلاع از روند فعالیت‌های انجام شده، با حضور در شعب مختلف، توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد این حوزه قضایی ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی ترین مقام قضایی استان ایلام با تقدیر از تلاش ها و زحمات همکاران قضایی و اداری دادگستری شهرستان سیروان، از عملکرد دادگستری این شهرستان اعلام رضایت کرد و افزود: پاسخ گویی به مشکلات و نیازهای همکاران، بررسی ملزومات و درخواست های اداری، مالی و پشتیبانی حوزه های قضایی استان از اهم برنامه های این بازدیدها به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: بازدید رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی از حوزه قضایی اسفراین

وی با تاکید بر اهمیت کرامت محوری و تکریم ارباب رجوع در کلیه حوزه های قضایی استان، با برخی از مراجعین دادگستری شهرستان سیروان دیدار و گفت‌و‌گو نمود و پس از استماع صحبت های آنان، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان با تقدیر از اقدامات دادگستری شهرستان سیروان در کاهش پرونده های معوق، بر ضرورت ارتقاء ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی و ترغیب شهروندان به ثبت نام در سامانه ثنا تأکید کرد و اذعان داشت: تشویق مردم به ثبت نام و استفاده از سامانه ثنا جهت دریافت خدمات قضایی به صورت الکترونیکی می‌تواند در برخورداری مطلوب آنان از خدمات قضایی و صرفه جویی در هزینه‌های دستگاه قضایی بسیار مؤثر باشد.

دهقانی با اشاره به اهمیت قانون کاهش مجازات حبس تعزیری، استفاده از مجازات زندان را محدود به موارد خاص و مشخص تصریح شده در قانون دانست و بر استفاده مناسب و به جا از این مجازات تاکید کرد. وی همچنین استفاده از ظرفیت روحانیون، بزرگان، مصلحان و ریش سفیدان شهرستان را در راستای گسترش فرهنگ صلح و سازش و رفع اختلافات، مهم ارزیابی کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها، افزایش کیفیت ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع و نظارت بر عملکرد کارکنان از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی استان است.

رییس کل دادگستری استان در پایان با اشاره به این که شهرستان سیروان در حوزه کشاورزی و دامپروری از ظرفیت بالایی برخوردار است افزود: استفاده‌ مطلوب و حداکثری از ظرفیت‌های دستگاه قضایی در تحقق "جهش تولید واشتغال" و حمایت قضایی از امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری استان ایلام بازدید از حوزه قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان ایلام بازدید از حوزه قضایی دادگستری شهرستان سیروان رییس کل دادگستری استان حوزه قضایی قضایی استان استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده از بخش‌های مختلف بندرگاه و گمرک بندرلنگه به عنوان یکی از مهمترین کریدورهای ترانزیتی و از قطب‌های واردات کالا به کشور بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید ضمن پیگیری مصوبات بازدیدهای قبلی خود، دستورات ویژه‌ ای به منظور ترخیص اقلام ضروری و کالاهای وارداتی صادر کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین با هدف نظارت بر پروژه انبارگردانی و بررسی موضوع اصلاح فرآیندهای جاری در بندر و گمرک شهرستان بندر لنگه، دستورات لازم را خطاب به مسؤولان مربوطه صادر نمود.

وی در جریان این بازدید تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه، مقرر شده است؛ ضمن اتخاذ تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق برای بازدیدهای سرزده، رئیس کل دادگستری هرمزگان و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان از گمرکات و بنادر تجاری حوزه مسئولیت خود بازدید و ضمن تهیه گزارش همراه با ابلاغ دستورات و تذکرات لازم، نسبت به برخورد قانونی با تخلفات احتمالی اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در گفت وگو با مسؤولان شهرستان بندرلنگه نیز بر لزوم تسریع در پیش بینی و بروز رسانی ساز و کارها به منظور اصلاح فرآیندهای واردات و صادرات کالا تأکید کرد.

کد خبر 6086098

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها