Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت مجدد یکی از قدیمی‌ترین سارقان کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت موبایل‌قاپ 50 ساله، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به وقوع چندین فقره موبایل‌قاپی در محدوده کلانتری 13 آبان، تیم عملیات این کلانتری نسبت به جمع‌آوری سرنخ و تصاویر دوربینهای مداربسته برای شناسایی و بازداشت متهم اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در بررسی بیشتر مشخص این موبایل‌قاپی‌ها توسط یکی از قدیمی‌ترین سارقان کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ تهران در حال انجام است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به بازداشت این سارق و سپری کردن مدت زمان حبس، مأموران احتمال دادند که وی از زندان آزاد شده و مجدداً به سرقت روی آورده که پس از اخذ دستور از مقام محترم قضائی، ضمن مراجعه به منزل این سارق، وی را بازداشت کردند.

وی با اشاره به کشف حدود 27 تلفن‌همراه و تبلت مسروقه از منزل این متهم، گفت: متهم اقرار کرد که این اموال مسروقه را در چند روز اخیر درمناطقی همچون نیاوران، دربند تا 13 آبان  سرقت کرده و به بیش از 30 فقره موبایل‌قاپی اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده جدید برای این متهم و تحویل وی به پایگاه آگاهی، تصریح کرد: این متهم متولد سال 1349 است و از قدیمی‌ترین سارقان کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ تهران محسوب می‌شود اکنون نیز به دلیل سن بالا، بیشتر در ترک موتورسیکلت نشسته و با اغفال افراد جوان و آموزش موبایل‌قاپی به آنها، اقدامات مجرمانه خود را انجام می‌دهد البته خود نیز در برخی موارد به تنهایی اقدام به سرقت می‌کرده است.

سرقت از زنان در بیمارستان‌های تهران برای تامین هزینه خوشگذرانیبازگشت مجرم به صحنه جرم معمای سرقت را حل کردسرقت 400 میلیون تومانی از خانه پدری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلانتری پلیس 110 پلیس پیشگیری کشفیات پلیس کشفیات عملیات پلیس پلیس کلانتری پلیس 110 پلیس پیشگیری کشفیات پلیس کشفیات عملیات پلیس پلیس موبایل قاپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت