Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@07:48:49 GMT

امشب، پخش پشت صحنه سریال «صفر بیست ویک»

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۷۹۵۹

امشب، پخش پشت صحنه سریال «صفر بیست ویک»

به گزارش افکارنیوز،

فصل اول مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به پایان رسید و قرار است امشب پشت صحنه این سریال پخش شود.

فیلمبرداری فصل اول سریال « صفر بیست و یک » از اواخر خرداد در تهران آغاز شد و اواخر مهرماه به پایان رسید. فصل اول این مجموعه تلویزیونی در ۲۵ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک انصاری ، سید جواد رضویان ، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رابعه اسکویی، اتابک نادری، محمدرضا خسروی، علی غلامی، میلادکیانی و مهبد بیور بازیگران این سریال هستند.

عوامل مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک عبارتند از:

نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی، کارگردانان: سید جواد رضویان، سیامک انصاری، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، فیلمبردار: حمیدرضا رضایی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر رونقی، طراح چهره‌پردازی: میشا جودت، تدوین: سیامک مهماندوست، آهنگساز: بهرام دهقانیار، صداگذار: حسین ابوالصدق، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد، جلوه‌های ویژه کامپیوتری و تصحیح رنگ: امیر ولی خانی، عکاس: امید مسعود فر، تهیه کننده: مهدی فرجی.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صفر بیست و یک سیامک انصاری جواد رضویان جواد رضويان سریال طنز سیامک انصارى صفر بیست و یک صفر بیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود

مدیر اجرایی انجمن مجریان تورهای مسافرتی روسیه (ATOR) طی اظهاراتی اعلام کرد که ترافیک هوایی دبی ممکن است از عصر روز چهارشنبه دوباره به ظرفیت کامل خود برسد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، مایا لومیدزه، مدیر اجرایی انجمن مجریان تورهای مسافرتی روسیه (ATOR) در گفتگو با تاس اعلام کرد که ترافیک هوایی دبی ممکن است از عصر روز چهارشنبه دوباره به ظرفیت کامل خود برسد.

وی گفت: پروازها آغاز شده‌اند. من باور دارم که بازیابی کامل پروازها نزدیک به شب خواهد بود.

آرتور مورادیان، معاون گردشگری برون مرزی این انجمن، قبلاً به تاس گفته بود که وضعیت بازگشت گردشگران روس از دبی طی 24 ساعت به روال عادی باز خواهد گشت.

محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه

بر اساس تخمین‌های این انجمن، حدود 2500 روس منتظر پروازهای خود به امارات متحده عربی هستند.

این در حالی است که منابع خبری اعلام کردند در پی بارندگی‌های شدید روز سه‌شنبه در این کشور، فرودگاه دبی غرق در آب شد و در پی آن بسیاری از پروازها لغو شد و یا به تعویق افتاد.

منابع محلی می‌گویند بسیاری از مناطق دبی پس از طوفان و بارش‌های شدید در عرض چند دقیقه دچار سیل و آبگرفتگی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان