Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:32:53 GMT

دستگیری قدیمی‌ترین موبایل قاپ تهران

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۸۰۲۴

دستگیری قدیمی‌ترین موبایل قاپ تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ 50 ساله و قدیمی ترین سارق موبایل و کیف در تهران، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" گفت: با توجه به وقوع چندین فقره موبایل‌قاپی در محدوده کلانتری 13 آبان، تیم عملیات این کلانتری نسبت به جمع‌آوری سرنخ و تصاویر دوربین های مداربسته برای شناسایی و دستگیری متهم اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در بررسی های بیشتر مشخص شد، این موبایل‌قاپی‌ها توسط یکی از قدیمی‌ترین سارقان کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ تهران در حال انجام است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به بازداشت این سارق و سپری کردن مدت زمان حبس، مأموران احتمال دادند که وی از زندان آزاد شده و مجدداً به سرقت روی آورده که پس از اخذ دستور از مقام قضائی، ضمن مراجعه به منزل این سارق، وی را بازداشت کردند.

موقوفه ای با اشاره به کشف حدود 27 تلفن‌همراه و تبلت مسروقه از منزل این متهم، گفت: متهم اقرار کرد که این اموال مسروقه را در چند روز اخیر در مناطقی همچون نیاوران، دربند تا 13 آبان سرقت کرده و به بیش از 30 فقره موبایل‌قاپی اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده جدید برای این متهم و تحویل او به پلیس آگاهی، تصریح کرد: او متولد سال 1349 است و از قدیمی‌ترین کیف‌قاپان و موبایل‌قاپان تهران محسوب می‌شود اکنون نیز به دلیل سن بالا، بیشتر در ترک موتورسیکلت نشسته و با اغفال افراد جوان و آموزش موبایل‌قاپی به آنها، اقدامات مجرمانه خود را انجام می‌دهد البته خود نیز در برخی موارد به تنهایی اقدام به سرقت می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری موبایل قاپ موبایل قاپی قدیمی ترین موبایل قاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا موسوی گفت: با وقوع یک فقره سرقت از مغازه‌ای در محدوده تهرانسر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد سارق، مردی میانسال است که قبل از طلوع آفتاب اقدام به سرقت از مغازه و فروشگاه‌ها می‌کند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: بنا بر حساسیت موضوع، مأموران با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، محل‌هایی که احتمال حضور سارق می‌رفت را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه بامداد روز گذشته به مردی که سعی داشت کرکره مشبک یک مغازه را باز کند مواجه شده و برای دستگیری به سمت وی اعزام شدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم که سعی کرد از محل فرار کند اما با سرعت عمل مأموران موفق به این کار نشده و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم، پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت، در پایان، با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند و به محض رؤیت موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088581

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر