Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش بازگشایی حداقل یک استخر در مراکز استان‌ها با ضوابط خاص زیر نظر فدراسیون‌های شنا و پزشکی ورزشی مورد تائید قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش صبح امروز (دوشنبه) به میزبانی فدراسیون شنا در سالن جلسات استخر 9 دی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه محسن رضوانی رئیس فدراسیون با برشمردن اقدامات انجام شده در خصوص تهیه شیوه نامه‌های بهداشتی جهت بازگشایی استخرها از رایزنی‌های انجام شده در این خصوص سخن گفت. همچنین شرایط قهرمانان تیم‌های ملی شنا، شیرجه و واترپلو را در محدودیت‌های کرونا به سمع و نظر حاضران رساند.

همچنین محسن سمیع‌زاده، مدیر تیم‌های ملی شنا ایران نیز ضمن تاکید بر سالم تر بودن محیط استخرها و عدم انتشار ویروس در آب با کلر چهار الی هفت ppm بر لزوم بازگشایی استخرها جهت ساماندهی فعالیت تیم‌های ملی، باشگاهی و همچنین اشتغال مربیان شنا و نجات غریق در سراسر کشور تاکید کرد.

با موافقت دکتر مسجدی ریاست ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش و دکتر ماهر جانشین معاون برنامه ریزی فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران مقرر شد بر اساس درخواست فدراسیون شنا در فاز اول با طرح بازگشایی یک استخر در مراکز استان‌ها طبق شرایط و ضوابط خاص تحت نظر فدراسیون‌های پزشکی ورزشی و فدراسیون شنا صرفا جهت تمرین تیم‌های ورزشی و فعالیت‌های آموزشی موافقت شود تا در نهایت این طرح به تایید وزارت بهداشت برسد و قابلیت اجرایی داشته باشد.

در پایان این جلسه اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا به دعوت محسن رضوانی از فضای استخر 9 دی بازدید داشتند و زیرساخت‌ها و استانداردهای این استخر را جهت بازگشایی مورد ارزیابی قرار دادند.

در صورت موفقیت فاز نخست بازگشایی استخرها در مراحل بعدی تعداد بیشتری از اماکن ورزش‌های آبی اجازه فعالیت خواهند داشت.

مربی تیم ملی شنا: ادامه شرایط فعلی نه‌تنها المیپک، بلکه تمام استعدادهای آینده شنا را در معرض خطر قرار می‌دهد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا شنا ویروس کرونا شنا ستاد ملی مبارزه با کرونا فدراسیون شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است