Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:00:56 GMT

اخبار کوتاه از آموزش و پرورش البرز

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۸۲۳۶

اخبار کوتاه از آموزش و پرورش البرز

فاطمه نور محمد تبریزی آموزگار دبستان امام هادی (ع) خرمدشت که با اهدا  چهار دستگاه تبلت آموزش را به خانه دانش آموزان بی بضاعت برد مورد تجلیل قرار گرفت.

مراد مالمیر رییس آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج  روز دوشنبه گفت : مراسم تجلیل از این معلم دلسوز با حضوراعضای شورای اسلامی شهر کرج  ومسوول بسیج فرهنگیان استان البرز

برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین۲۰۰میلیون ریال نیز از سوی خیرین برای کمک به امر آموزش به چهار مدرسه دراین ناحیه اختصاص یافت.

پویش لبخند رضایت

مسوول بسیج فرهنگیان البرزاعلام کرد: پویش لبخند رضایت به مناسبت هفته بسیج درآموزش و پرورش این استان در راستای قدردانی از زحمات معلمان درفضای مجازی آغازشد.

 پاسدارمجتبی آمرکاشی اظهارداشت: این پویش با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرزدربسترشبکه شاد برای دانش آموزان به اجرا درآمد.

وی هدف ازراه اندازی این پویش را به تصویرکشیدن جهاد معلمان دربرگزاری کلاس های درس دراین شرایط سخت کرونایی ذکر کرد.

وی بیان داشت : شیوع ویروس کرونا مدارس را تعطیل کرد اما فرآیند تعلیم و تربیت به همت والای معلمان در ایران اسلامی از جمله دراستان البرزبا استفاده ازفضای مجازی ادامه یافت.

مسوول بسیج فرهنگیان استان البرزگفت: دانش آموزان ازپیش دبستانی تا متوسطه می توانند با ارسال آثار فیلم، کلیپ و عکس در پویش لبخند به نشانی  iDjavadmj@ شرکت کنند.

ثبت اطلاعات

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: تا کنون اطلاعات بیش از ۷۸ درصد دانش‌آموزان این استان درطرح "کوچ" ثبت شده است.

فرشید علیزاده افزود: سلامت دانش آموزان یکی ازموارد اساسی وحائز اهمیت است که برای افزایش این شاخص در بین دانش آموزان فعالیت‌های مختلفی برنامه ریزی و اجرا می‌کنیم.

وی بیان داشت: هدف از اجرای این طرح در سال تحصیلی جاری کاهش سه  درصدی میزان چاقی در بین دانش آموزان است.

علیزاده ادامه داد: تاکنون اطلاعات ۳۶۶ هزار و ۸۶۵ دانش آموز دراین طرح ثبت شده که بیش از ۷۸ درصد دانش آموزان را شامل می‌شود.

وی عنوان کرد: در این طرح به دانش آموزانی که نیاز به کنترل وزن دارند برنامه‌های تغذیه و فعالیت‌های ورزشی درخانه و مدرسه داده می‌شود.

تخلفات مدارس

آموزش و پرورش البرز دراطلاعیه ای اعلام کرد: معلمان و کادر اداری مدارس در کرج، فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ دورکار هستند لذا تخلفات مدراس در این خصوص به بازرسی آموزش و پرورش گزارش شود.

تخلفات مدراس در خصوص اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی به بازرسی آموزش و پرورش گزارش شود.

با توجه به بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر نحوه فعالیت مدارس و ادارات از اول آذرماه، ازاولیا، دانش آموزان و فرهنگیان تقاضا می گردد در صورتی که به هرشکل مفاد بخشنامه و مصوبات مذکور در منطقه یا مدرسه ای (دولتی و غیردولتی) رعایت نمی شود مراتب را درتماس با شماره تلفن های  ۳۲۵۲۵۶۵۷ و ۳۲۵۶۳۲۰۳ اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان اعلام کنند.

مدیران مدارس در نقاط با وضعیت قرمز شیوع کرونا به هیچ عنوان معلمان و کادر اداری را مجبور به حضور در واحد آموزشی نکنند.

در وضعیت قرمز از سوی ستاد مدیریت کرونا، کلیه مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش استان (مدارس، مراکز پیش دبستانی، آموزشگاه های زبان، علمی آزاد و سایر مراکز) به طور کامل تعطیل و صرفا کارکنانی که برای حفاظت فیزیکی، حفظ تاسیسات و سامانه های الکترونیکی ضروری می باشند حضورخواهند یافت.

فعالیت ادارات آموزش و پرورش در شهرهای قرمز حداکثر با حضور یک سوم از کارکنان خواهد بود وعدم حضور کارکنان در محل کار و دورکاری کارمندان به معنای عدم دسترسی، عدم ارائه خدمات و عدم انجام امور مربوطه نمی باشد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۴ هزار فرهنگی شاغل دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز فضای مجازی مدارس البرز فضای مجازی اخبار کنکور آموزش و پرورش استان البرز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی، افزود: در این پویش کارشناسان ترافیکی که قبلاً موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری از سوانح رانندگی به آنان آموزش داده شده، با همکاری آموزش و پرورش در مدارس هدف حضور خواهند یافت و همیاران پلیس را با قوانین و مقررات عبور و مرور و خود مراقبتی در ترافیک آشنا خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه و بعد از آن نیز آغاز سفرهای تابستانی، سعی خواهد شد از یکم تا ۲۰ اردیبهشت، اکثر مدارس استان به خصوص دوره اول و دوم ابتدایی در این پویش شرکت داده شوند.

سرهنگ خوشوقت، با اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۰ پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های استان با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: این پلیس آمادگی دارد تا پاسخگوی اعزام و حضور کارشناسان در مدارس داوطلب نیز باشد که مدیر مدرسه می‌تواند از طریق اعلام به نزدیک ترین واحد گشت پلیس راهور یا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی، درخواست خود را مطرح نماید.

کد خبر 6085133

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور