Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@13:44:11 GMT

آغاز طرح پیش‌فروش سایپا با شرایط جدید

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۸۵۹۲

طرح جدید پیش فروش ۹ محصول گروه خودروسازی سایپا از روز دوشنبه ۳ آذرماه اجرا می‌شود.
گروه خودروسازی سایپا طرح جدید پیش‌فروش ۹ محصول خود را از امروز دوشنبه ۳ آذرماه آغاز می‌کند.
۹ محصول ارائه شده در این طرح شامل ساینا با رینگ فولادی، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک R، تیبا ۲ با رینگ فولادی، تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱، نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موعد تحویل خودروهای ذکر شده دی و بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود.
نوع خودرومبلغ علی الحساب پیش پرداختقیمت خودروسود مشارکت سود انصرافزمان تحویل
ساینا با رینگ فولادی۴۶۴.۰۰۰.۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰شاهین۱.۳۳۷.۰۰۰.۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰کوییک دنده ای۶۴۸.۰۰۰.۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰کوییک R۶۹۸.۰۰۰.۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰تیبا ۲ با رینگ فولادی۴۷۷.۰۰۰.۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰تیبا صندوقدار با رینگ فولادی۴۲۵.۰۰۰.۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰سایپا ۱۵۱۴۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان۶ درصد۳ درصددی و بهمن ۱۴۰۰نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال۹۰۲.۰۰۰.۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان۶ درصد۳ درصددی ۱۴۰۰
نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال۱.۰۱۳.۰۰۰.۰۰۰قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان۶ درصد۳ درصددی ۱۴۰۰
برچسب ها: سایپا ، پیش‌فروش سایپا

منبع: خرداد

کلیدواژه: سایپا پیش فروش سایپا سوز با لاستیک پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد 

معاون وزیر نفت ­گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت‌های سوخت تا پایان اردیبهشت، ­ زمان تحویل این کارت‌ها از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، جلیل سالاری­ در گفت‌وگوی تلویزیونی، با بیان این که هم اکنون زمان تحویل هر کارت سوخت کمتر از یک ماه است، ­گفت: امسال برنامه داریم که زمان تحویل کارت‌های سوخت را به یک هفته کاهش دهیم.

وی افزود: برای تحقق این امر، نیاز است که شرکت پژوهش و توسعه ناجی با وزارت نفت همکاری کند تا فرآیند نام نویسی کارت سوخت هم الکترونیکی شود.

وی با اشاره به الزامی شدن استفاده از کارت‌های سوخت شخصی در­قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که در قانون بودجه امسال نیز تکرار شده، ­ادامه داد: با توجه به این که بین استفاده از کارت سوخت شخصی و کارت سوخت جایگاه داران تفاوتی وجود ندارد، مردم ترجیح می‌دهند که ۶۰ لیتر سهمیه هزار و ۵۰۰ تومانی را در کارت‌های سوخت شخصی خود ذخیره کرده و کارت سوخت جایگاه‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به این که هر کارت سوخت شخصی، ماهانه ۶۰ لیتر سهمیه هزار و ۵۰۰ تومانی و ۱۰۰ لیتر اعتبار سه هزار تومانی دارد، ­افزود: درخواست ما این است که مردم در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی همراهی کنند؛ زیرا، هدف‌گذاری برای کارت‌های جایگاه‌ها این است که در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار بگیرند.

معاون وزیر نفت با اشاره به افزایش ترددهای جاده‌ای در ایام ­نوروز­ گفت: با توجه به کافی نبودن زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی، تعداد کارت‌های اضطراری جایگاه‌داران را در ایام سفر افزایش داده‌ایم و به همین علت، چالش و مشکلی در حوزه سوخت‌رسانی نداشتیم.

وی در پاسخ به این مسئله که شرکت پژوهش و توسعه ناجی علت تأخیر در الکترونیکی شدن صدور کارت‌های سوخت را مسائل امنیتی ناشی از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت می‌داند، گفت: شرایط ما آماده است؛ زیرا، خدمات صدور کارت سوخت ارتباطی به سامانه هوشمند سوخت ندارد.

سالاری در پاسخ به این سوال که آیا تأییدیه پدافند غیرعامل در این باره دریافت شده؟ گفت: هماهنگی‌ها انجام شده، جلسات هم برگزار شده و امیدواریم که در ماه فعلی و ماه آینده، این فرآیند را به سمت مسیر اجرا ببریم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارت‌های سوخت، یک هفته‌ای صادر می‌شود
  • مدت زمان تحویل کارت سوخت کاهش یافت
  • تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد 
  • تحویل کارت سوخت در ۱ هفته تا آخر اردیبهشت
  • خودرو‌های جدید تولید ایران
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • زمان آغاز فروش بلیت قطارهای فروردین
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول