Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر پیراهن ویژه‌ای را بر تن می‌کند.

به گزارش مشرق، تیم ماشین‌سازی تبریز در سالگرد چهارم آذر سال 1365 و مقاومت مردم اندیمشک مقابل هجوم 54 فروند هواپیمای دشمن، به احترام شهدا و بازماندگان این روز تاریخی، با پیراهنی ویژه به میدان خواهد رفت. 

سبزپوشان تبریز که در هفته سوم لیگ برتر مهمان استقلال هستند با پیراهنی به یاد شهدای اندیمشک که در میان آن‌ها کودکان و افراد بی دفاع و غیرنظامی زیادی بودند، با پیام "چهارم آذر، حماسه مقاومت و پایداری مردم اندیمشک" وارد زمین خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمله وحشیانه جنگنده‌های هوایی دشمن در این روز 300 تن را در اندیمشک شهید و 800 نفر دیگر را مصدوم کرد. در این روز بمباران هوایی دشمن مدت یک ساعت و 45 دقیقه به طول انجامید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ لیگ برتر ماشین سازی استقلال ورزشگاه آزادی شهدای اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است

به گزارش قدس آنلاین، «ابوعبیده» گفت که ارتش رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه همچنان در باتلاق غزه گرفتار شده و تنها به کشتار و ویرانی بیشتر ادامه می‌دهد.

وی گفت: دشمن صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز هنوز بدون هدف است و هیچ افق روشنی ندارد. اسرای آن (رژیم) نیز آزاد نشده‌اند اما در مقابل، مقاومت فلسطین با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ همچنان استوار همانند کوه ایستاده است.

ابوعبیده افزود که جهان، قهرمانی و رشادت مبارزان فلسطین را مشاهده کرد؛ ضربات دردناک مقاومت تنها در زمان مقابله با حملات دشمن نبود بلکه دشمن در زمان عقب‌نشینی نیز با ضربات مقاومت مواجه شد.

ابوعبیده تأکید کرد که ضربات مقاومت به دشمن همچنان ادامه‌ دارد و اشکال جدید و متنوعی خواهد داشت. تا زمانیکه دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود ادامه می‌دهد و همچنان در خاک سرزمین فلسطین حضور دارد، این ضربات نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای اشغالگر در تلاش هستند تا چنین به جهانیان القا کنند که بر همه گروه‌های مقاومت پیروز شده‌اند اما این یک دروغ بزرگ است.

ابوعبیده گفت: دشمن طی ۲۰۰ روز هیچ هدفی را محقق نکرده و تنها مرتکب کشتار جمعی، ویرانی و قتل‌عام شده است. ما از حقوق اساسی ملت فلسطین از جمله عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی، رفع محاصره و بازگشت آوارگان به سرزمین خود، چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

سخنگوی گردان‌های القسام همچنین تأکید کرد: دشمن سعی دارد از تمامی وعده‌های خود در مذاکرات شانه‌ خالی و وقت‌کُشی کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • تیم لیگ برتری دیگر صورتی نمی‌پوشد!
  • سپاه پاسداران دارای جایگاهی ویژه در بین آحاد مردم است