Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر میرسد عملیات جدید انصارالله به صورت یک پیام و هشدار برای دشمن سعودی بوده است

سرویس جهان مشرق _ بر طبق اعلام سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شب گذشته یگان موشکی انصارالله با شلیک ۱ تیر موشک کروز قدس ۲ که موشکی جدید محسوب می شود بخشی از تاسیسات انتقال نفت در شهر بندری جده عربستان سعودی را هدف قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه تصاویر و فیلم‌هایی از آتش سوزی در این مرکز نفتی در ساعات گذشته منتشر شده بود، نخستین تصویر از ماهواره تجاری Planet بر فراز تاسیسات نفتی این منطقه منتشر شد که نشان میدهد موشک کروز یمنی به یک مخزن ۴۰۰ هزار بشکه ای نفت در این تاسیسات اصابت کرده و منجر به آسیب و آتش‌سوزی این مخزن نفتی شده است.

تصویر ماهواره ای مخزن نفتی هدف قرار گرفته در بندر جده

به نظر میرسد عملیات جدید انصارالله به صورت یک پیام و هشدار برای دشمن سعودی بوده است، زیرا در صورتی که نیروهای یمنی قصد وارد کردن خسارات سنگین به این تاسیسات را داشتند قطعا با تعداد بیشتری موشک به این محل حمله میکردند و شاید تمامی مخازن نفتی این مقر مورد هدف قرار میگرفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ یمن عربستان سعودی آرامکو جده عربستان موشک کروز تاسیسات نفتی انصارالله یمن یحیی سریع تحولات یمن تحولات منطقه اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند

رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه) تأکید کرد: عربستان سعودی برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی، قرآن را تحریف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه المسیرة، «سیدعبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: آل سعود آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها و چه بسا مانع عادی‌سازی روابط آن با صهیونیست‌ها نشود.

وی گفت: آل سعود حتی احادیث نبوی را به صورت کلی یا جزئی از برنامه‌های آموزشی حذف کرده‌اند و به دنبال جلب رضایت اسرائیل هستند و این ظلم بزرگی برای نسل‌هاست.

الحوثی تصریح کرد که آل سعود به جایی رسیده است که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می‌گوید و آنان را رسوا می‌کند، حذف می‌کند و حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می‌گذارند تا به قرآن.

رهبر انصارالله همچنین گفت: یکی از سران عربستان گفته است که اسرائیل، هم‌پیمان آینده این کشور است؛ این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که ما شاهد دشمنی اسرائیل با اسلام و مسلمانان هستیم.

وی افزود: صهیونیست‌ها شعار مرگ بر عرب‌ها سر می‌دهند و امارات نیز همانند عربستان عمل کرده و به طور عجیبی از دشمن صهیونیستی در برنامه‌های آموزشی و کتب درسی سخن می‌گوید و به دنبال تربیت نسلی است که دوست، هم‌پیمان و شریک اسرائیل باشد.

کد خبر 746391

دیگر خبرها

  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف کردن ایران از حمله به اسرائیل بود | انتظار عذاب‌آور بایدن در مدت حمله ایران
  • نخستین موضع گیری رهبر انقلاب درباره حمله به اسرائیل
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران
  • افشای ناگفته هایی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل /این تسلیحات استفاده شد +تصاویر
  • دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد
  • همه پاسخ‌های سخت ایران
  • آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند