Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه مس رفسنجان به داوری دیدار مس رفسنجان - گل گهر سیرجان اعتراض کرده است

باشگاه مس رفسنجان با انتشار بیانیه‌ای اعتراض خودش را نسبت به اشتباهات داوری در بازی هفته دوم لیگ برتر مقابل گل‌گهر اعلام کرد.

به گزارش طرفداری، در این بیانیه آمده است:

بررسی دو صحنه بحث برانگیز دربی کرمان؛ مس رفسنجان ضرر کرد

چند روز از دربی کرمان گذشته، مسابقه‌ای که پس از چند سال یک بار دیگر دو تیم از این استان را در سطح اول فوتبال کشور مقابل هم قرار داد و سوای نتیجه مسابقه، یک اتفاق بزرگ برای مردم عزیز استان کرمان و شهرهای سیرجان و رفسنجان رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه دو صحنه شائبه برانگیز وجود داشت. صحنه اول و تاثیرگذار، گل اول تیم گل‌گهر بود که در شرایطی کاملا مشکوک به آفساید به ثمر رسید. تصاویری که در این ویدئوی کوتاه مشاهده می‌کنید، بهترین تصاویر موجود از این مسابقه است و امیدواریم این صحنه توسط تمام کارشناسان داوری به خوبی بررسی شود اما آنچه ما پس از بارها بازبینی و مشورت با کارشناسان برجسته داوری به آن رسیدیم، اشتباه کمک داور مسابقه و قرار گرفتن گادوین منشا در شرایط آفساید است که این اتفاق، ضربه جبران ناپذیری را به مس رفسنجان وارد کرد.

در مقابل این صحنه اما سیرجانی‌ها اعتقاد دارند قبل از این گل، گلی که علیرضا ابراهیمی، مدافع این تیم به ثمر رسانده در شرایط آفساید نبوده است. در تصویری که توسط دوربین باشگاه مس گرفته شده، کاملا مشخص است؛ هنگام ارسال توپ بازیکن گل‌گهر خطایی آشکار روی بازیکن مس انجام می‌دهد و سوای آفساید بودن یا نبودن این صحنه، بازی قبل از به ثمر رسیدن گل باید متوقف شود که متاسفانه این خطای واضح از دید داور مسابقه دور مانده است.

در نهایت اینکه هدف باشگاه مس رفسنجان از انتشار این تصاویر زیر سوال بردن عملکرد کوپال ناظمی و کمک‌هایش نیست. اتفاقا آن‌ها در دیدار مقابل گل‌گهر کاملا مقتدرانه بازی را کنترل کردند اما اگر گل اول گل‌گهر در شرایط آفساید به ثمر رسیده باشد (که از نظر ما اینطور است) امیدواریم از حالا و برای بازی‌های آینده در این لحظات حساس که سرنوشت تیم‌ها را رقم می‌زند، با دقت بیشتری تصمیم‌گیری شود.


 

 

همچنین بخوانید:

مس رفسنجان 0-2 گل گهر سیرجان / خط و نشان قلعه نویی برای لیگ

صحنه مشکوک دربی کرمان که سیرجانی ها اعتقاد به پنالتی داشتند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس رفسنجان دربی کرمان باشگاه مس گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه"، نماینده اردکان همچنان شانس خود برای صعود به لیگ برتر را دنبال می‌کند و امیدوار است در فاصله شش هفته مانده به لیگ آزادگان موفق به کسب جواز صعود شود. با این حال آنها مدعی هستند طی هفته‌های اخیر مشکلات بزرگی را بابت اشتباهات داوری متحمل شده‌اند و امتیازات زیادی را از این بابت از دست دادند.

این باشگاه با انتشار چهار تصویر مشکوک طی هفته‌های اخیر و خصوصا در نیم فصل دوم که تصمیمات داوری علیه این تیم بوده، خواستار توجه و پیگیری بیشتر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد و شرایط تیم‌ها شده است.

پنالتی از دست رفته در دقایق پایانی دیدار مقابل داماش که داور علیرغم برخورد توپ به دست مدافع حریف اعتقادی به پنالتی نداشت، در کنار برخورد کاملا مشکوک در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان که با اعتقاد داور مبنی بر پنالتی همراه نبود، دو دیداری بود که به ادعای این باشگاه 4 امتیاز بیشتر برای آنها در جدول منظور کند.

برخورد توپ به دست مدافع داماش که با ادعای چادرملو مبنی بر پنالتی از سوی داور اما رد شده است.

این تیم با انتشار تصاویر مربوط به دیدار مقابل نفت و گاز گچساران نیز بابت نادیده گرفته شدن یک پنالتی تیمش معترض است و البته دیگر ادعاهای آنها مبنی بر نادیده گرفتن پنالتی به سود رقبای‌شان نیز در هفته‌های پایانی نیز از سوی کمیته داوران نیز قابل پیگیری است.

در حال حاضر خیبر خرم آباد در صدر جدول به همراه سه مدعی اصلی دیگر یعنی چادرملو اردکان، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان از جمله مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند و باید دید در هفته‌های حساس و سرنوشت ساز باقی مانده کدام تیم‌ها قادر خواهند بود به دو سهمیه دست یابند و کمیته داوران و فدراسیون نیز برای پایان دادن به این اعتراضات و اشتباهات داوری چه تصمیمی را دنبال خواهد کرد.

در دیدار مقابل نفت و گاز نیز این برخورد دروازه بان با مهاجم این تیم نیز به زعم داور پنالتی نبود و اعتراض نماینده اردکان را در پی داشته است.

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)