Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:23:33 GMT

رقابت تماشایی ایبراهیموویچ و رونالدو در گلزنی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۸۶۴۴

رقابت تماشایی ایبراهیموویچ و رونالدو در گلزنی

ستاره سوئدی و پرتغالی در سری آ رقابت نزدیکی برای کسب آقای گلی دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، سری آ در نخستین بخش از فصل جدید رقابت دو بازیکن سطح بالا را در گلزنی به ما نشان داده است. زلاتان ایبراهیموویچ و کریستیانو رونالدو برای کسب جایزه کاپوکانونیره تلاش می کنند. ستاره سوئدی و پرتغالی هر هفته با گلزنی آمار خود را بهبود می بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو بازیکن به خاطر ابتلا به ویروس کرونا چند بازی را با میلان و یوونتوس از دست دادند. با این حال ویروس هم نتوانست از عطش گلزنی شان بکاهد. 

زلاتان ۳۹ ساله توقف ناپذیر است و دومین دوره جوانی خود را در ایتالیا سپری می کند. بازیکن میلان با ۱۰ گل از  شش بازی که در سری آ انجام داده است صدرنشین برترین گلزنان این رقابت ها محسوب می شود. او در آخرین بازی که برابر ناپولی انجام داد و تیمش ۳ بر یک پیروز شد توانست دبل کند.

یک روز قبل از آن رونالدو هم با دبل مقابل کالیاری توانسته بود به ستاره سوئدی در هشت گل برسد اما زلاتان خیلی زود دوباره از مهاجم یوونتوس پیشی گرفت. 

اکنون با حضور این دو مهاجم هیجان گلزنی در ایتالیا دیده می شود. آسیب دیدگی ایبراهیموویچ که در دیدار دیشب (یکشنبه) اتفاق افتاد ممکن است موجب شود این بازیکن مدتی دور از میادین باشد. این غیبت می تواند مسیر رونالدو را برای صدرنشینی هموار کند. مهاجم یوونتوس می خواهد در لیگ دیگری آقای گل شود. او سال گذشته در رقابت با چیرو ایموبیله شکست خورد و در مقابل ۳۶ گل مهاجم ایتالیایی تنها ۳۱ گل به ثمر رساند. 

رونالدو همچنین نباید روملو لوکاکو را نادیده بگیرد. مهاجم اینتر تنها یک گل کمتر از ستاره پرتغالی به ثمر رسانده است. او نیز یکی از شانس های آقای گلی است.

در جایگاه چهارم بلوتی (تورینو) با شش گل دیده می شود. پنج بازیکن هم پنج گله هستند: میخیتاریان (رم)، ژائو پدرو و جووانی سیمئونه (کالیاری)، لائوتارو مارتینس (اینتر) و فرانچسکو کاپوتو (ساسولو). 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلاتان ایبراهیموویچ کریستیانو رونالدو سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان اوسمارویرا، این روز‌ها با انگیزه و آمادگی خوبی خودشان را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌کنند و یکی از این بازیکنان آماده وحید امیری است. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت اغلب بازی‌های فصل جاری را از دست داد و از شرایط مسابقه به دور بود. او در چند بازی اخیر که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد عملکردی معمولی در ترکیب پرسپولیس داشت و اثری از بازیکنی که زمانی بهترین بازیکن این تیم و حتی تیم ملی بود دراو دیده نمی‌شد. در فصل جاری و به ویژه نیم فصل دوم به رغم بازگشت وحید امیری، این بازیکن چپ پا زیر سایه امید عالیشاه بوده، اما این روز‌ها در تمرینات پرسپولیس مثل یک نگین می‌درخشد!

کاپیتان اول پرسپولیس از زمان سرمربی شدن اوسمار ویرا، به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشیده و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است، اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند. در وضعیت کنونی و با توجه به کمبود مهاجم، عیسی آل کثیر تنها فروارد تخصصی تیم پرسپولیس است که حالا به جای امید عالیشاه باید در کنار وحید امیری در اراک بازی کند.

وحید امیری پیش‌تر در زمان برانکو و یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم سایه و مکمل بازی کرده و خوش درخشیده است. کاپیتان دوم پرسپولیس حالا امیدوار است در غیاب کاپیتان اول در اراک خوش درخشیده و به همبازیانش کمک کند، انتقام شکست بازی هفته شانزدهم از آلومینیوم را بگیرد. شاید این بازی حذفی به بازیکن ۳۶ ساله پرسپولیس کمک کند که بتواند حداقل یک سال دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند؛ بنابراین وحید امیری با انگیزه فراوانی در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس شرکت کرده که بتواند در اراک مرد اول تیمش لقب بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم