Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایناس آراسته نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین دیدار تیم پالایش گاز با نایب قهرمان سال گذشته لیگ برتر در ورزشگاه عدالت ایلام ساعت ۱۴ روز جمعه برگزار می شود و بازی سختی را پیش رو داریم.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر امسال با شرکت ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی گروه A و B برگزار می شود و تیم پالایش گاز بانوان ایلام در گروه B قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آراسته نژاد یادآور شد: گروه B شامل تیم های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان انزلی، شیراز، سارگل بوشهر و پالایش گاز ایلام است.

مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام گفت: تیم ایلام در هفته دوم مهمان شهرداری سیرجان، هفته سوم، چهارم و پنجم به ترتیب به دیدار تیم های ملوان انزلی، شیراز و سارگل بوشهر می رود.

آراسته نژاد با بیان اینکه از هر گروه ۲ تیم به مرحله پلی آف صعود می کند، افزود: پس از دیدارهای رفت لیگ برتر پنج بازی برگشت نیز صورت می گیرد و با توجه به سخت بودن گروه امیدواریم بتوانیم بازی های خوبی را ارائه دهیم.

وی به حامی مالی تیم پالایش گاز بانوان ایلام اشاره کرد و تصریح کرد: شرکت پالایش گاز ایلام طی این مدت با سرکشی های مستمر و نظارت بر تمرینات تیم در کنار ما حضور داشتند و بازیکنان از لحاظ مالی تامین شده و هیچگونه مشکلی در این زمینه نداریم و همین موضوع سبب ایجاد انگیزه بیشتر تیم برای انجام رقابت های پیش رو شده است.

آراسته نژاد گفت: تیم پالایش گاز بانوان ایلام امسال نیز بازیکن غیربومی جذب نکرده و تنها با تاکید بر توان بازیکنان خود، بومی گرایی و جوانگرایی در مسابقات حضور پیدا می کند و طی ۲ ماه بدنسازی و با تمرینات مناسب در آمادگی ۸۰ درصدی قرار دارند.

وی در خصوص شیوع کرونا نیز افزود: روز سه شنبه از تمام بازیکنان تست کرونا گرفته می شود و در صورت مثبت بودن نتیجه بازیکن مورد نظر از حضور در مسابقات تا پایام دوره نقاهت منع می شود.

تیم پالایش گاز بانوان ایلام تنها تیم لیگ برتری استان است که سال گذشته در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

این تیم با اتکا به ظرفیت بازیکنان بومی توانسته در مقابل تیم های قدرتمند لیگ و دارای بازیکنان خارجی بازی های خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

برچسب‌ها ایلام وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال فوتبال بانوان ایلام وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال فوتبال بانوان اخبار کنکور تیم پالایش گاز بانوان ایلام تیم پالایش گاز آراسته نژاد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین

به گزارش خبرنگار مهر، از گروه A مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید.

در دیگر دیدار گروه A هم تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

در گروه B تیم‌های ازبکستان و استرالیا با هم دیدار کردند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ به سود ازبکستان خاتمه یافت.

در آخرین دیدار امروز هم از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های عربستان و عراق با هم دیدار خواهند کرد.

تیم ملی فوتسال ایران هم که با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است فردا پنجشنبه در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان خواهد رفت.

کد خبر 6081199

دیگر خبرها

  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • فرودگاه همدان میزبان حجاج همدان و کردستان خواهد بود
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد