Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویتامین D، به بدن برای جذب کلسیم و فسفر جهت ساخت و حفاظت استخوان ها و دندان ها کمک می کند و در حفظ ساختار مناسب استخوان نقش مهمی دارد.

اهمیت این ویتامین به این دلیل است که کلسیم به عنوان ماده اصلی سازنده استخوان، فقط در صورت وجود ویتامین D توسط بدن قابل جذب است.

دکتر رضا بخردی کمبود ویتامین D در ایران را بسیار شایع دانست و گفت: این ویتامین با قرار گرفتن در معرض نور خورشید در پوست بدن ساخته می شود؛ ولی تأمین مقدار کافی آن از این طریق، به دلایل مختلف از جمله نگرانی از بروز بدخیمی های پوست ناشی از مواجهه با اشعه خورشید، ملاحظات فرهنگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... همیشه امکان پذیر نیست و توصیه متخصصین به استفاده از مکمل های ویتامین D است. از طرفی مواد غذایی مرسوم مانند ماهی ، زرده تخم مرغ، جگر گوساله و غلات و شیر نیز مقدار ویتامین D زیادی ندارند.

پزشک و متخصص گیاهان دارویی می‌گوید: طبق آخرین تحقیقات انجام شده در گسترش جهانی ویروس کووید 19 ( کرونا) ، محققین دریافتند که کافی بودن ویتامین D مقاومت در برابر عفونت های ویروسی را افزایش می دهد و باعث کاهش شدت علایم کرونا شده و در نهایت کاهش مرگ و میر را به دنبال دارد.

در بدن انسان از جمله ریه ها و دستگاه گوارش ، گیرنده هایی به نام ACE2 وجود دارد که ویروس کرونا با چسبیدن به این گیرنده ها وارد بدن شده و علائم آن به تدریج بروز پیدا می کند، در این بین ویتامین D با چسبیدن به این گیرنده ها مانع چسبیدن ویروس کرونا و ورود آن به اندام های بدن می‌شود.

در این شرایط فعلی با توجه به همه گیری ویروس کرونا در کشور به منظور جلوگیری از تجمعات ، به هیچ وجه نیازی به اندازه‌گیری آزمایشگاهی مقدار ویتامینD  بدن افراد نیست و انجمن غدد درون ریز و بسیاری دیگر از متخصصان استفاده از 1000 تا 2000 واحد ویتامین D را برای نوجوانان و بزرگسالان توصیه کرده اند. کودکان 2 تا ۱۲ سال نیز می‌توانند برای هر 6 روز، از 5 عدد ویتامین D 1000 واحدی استفاده کنند.

ویتامین D3 را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت داروسازی باریج اسانس اولین شرکت دانش بنیان داروهای‌گیاهی در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه و همچنین برآورده کردن نیازهای به وجود آمده اقدام به تولید مکمل های غذایی و رژیمی تحت برند باریویتال نموده است با مراجعه به وب سایت www.barivital.ir   می توانید به اطلاعات کاملی از این محصول با نام (کپسول نرم ویتامین D3)  دست پیدا کنید .

ویتامین D3 باریویتال در پرل‌های 1000 واحدی هم اکنون در داروخانه های سراسر کشور در دسترس می باشد.

همچنین جهت خرید آنلاین کپسول به صورت می توانید به وب سایت باریویتال مراجعه نمایید و یا با شماره صدای مشتری  49921-021 تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه: asriran.com/003B33

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ویتامین D3 ویتامین D3 ویتامین D

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است

نواک جوکوویچ و تام بریدی آینده ستاره انگلیسی رئال مادرید را بسیار روشن می‌دانند.

طرفداری | تام بریدی و نواک جوکوویچ تحت تاثیر ستاره در حال ظهور دنیای فوتبال، جود بلینگام قرار گرفته است.

تام بریدی، ستاره افسانه‌ای لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL)، از تماشای عملکرد جود بلینگام در ترکیب رئال مادرید به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. بلینگام به یکی از ارکان اصلی رئال مادرید و تیم ملی انگلیس تبدیل شده و بریدی شاهد عملکرد عالی او در ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا بود، جایی که ستاره جوان انگلیسی با گل پیروزی‌بخش خود نقشی کلیدی در پیروزی رئال مادرید ایفا کرد. تام بریدی در گفتگو با ESPN در مورد استعداد و توانایی‌های بلینگام گفته است.

زمانی که او از دورتموند به رئال مادرید آمد، با هم صحبت کردیم. من واقعاً از بلوغ، پختگی و استعداد او بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم و شگفت‌زده شده‌ام، هرچند که البته همه این را می‌بینند. جود به خاطر چیزی که در ذهنش و چیزی که واقعاً روی آن تمرکز دارد، آینده درخشانی در پیش‌رو دارد.

بریدی تنها چهره ورزشی مشهوری نیست که از بلینگام تمجید می‌کند. نواک جوکوویچ، ستاره تنیس جهان که رکورد بیشترین عناوین گرند اسلم در تاریخ تنیس مردان را به خود اختصاص داده است، در مراسم جوایز لوریوس در دنیای ورزش گفت:

آنچه مرا تحت تاثیر قرار داد این بود که او همیشه در تلاش بود تا این حرکات را انجام دهد و توپ‌های مناسبی به او نمی‌رسید و کمی ناامید می‌شد، اما بعد منتظر فرصت مناسب می‌ماند. او جدی، حرفه‌ای، متعهد، صبور بود و ایمان داشت که فرصت مناسب درنهایت فرا می‌رسد. در زمان مناسب هم این موقعیت فرا رسید و او سرنوشت بازی را تعیین کرد. جود فقط 20 سال دارد، پس این ویژگی یک قهرمان بزرگ است.

بیشتر بخوانید:

رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد  

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • پهپاد‌های شگفت انگیز
  • تاثیر شگفت انگیز شکلات تلخ برای بیماری‌های روده‌ای
  • کارل گوستاو یونگ؛ مردی که «خواب دید» و یک کتاب شگفت‌انگیز نوشت!
  • نقاشی کشیدن با ماشین تحریر (فیلم)
  • ساحل زیبا و شگفت انگیز «دَستیر» در خلیج فارس
  • ساحل شگفت انگیز «دَستیر»
  • رستوران خواننده معروف با دیزاین و طراحی داخلی شگفت انگیز افتتاح شد!
  • تصاویر | ساحل شگفت انگیز دَستیر
  • (تصاویر) ساحل شگفت انگیز «دَستیر»