Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:10:06 GMT

برترین تصاویر از منظره‌های جهان را ببینید

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۸۸۱۱

برترین تصاویر از منظره‌های جهان را ببینید

رقابت جهانی «عکاس منظره سال» به اتمام رسید و نتایج این رقابت مشخص شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیواطلس، بیش از ۳۸۰۰ نفر از عکاسان آماتور و حرفه‌ای جهان در این دوره از رقابت جهانی عکاس سال منظره شرکت کردند.

علاوه بر جایزه اصلی، هر ساله جوایز ویژه‌ای برای شاخه‌های مختلف همچون بهترین عکس منظره برفی، منظره یخ‌زده و عکس هوایی در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شب جادویی» / نروژ ـ اثر «کلوین یوئن»

جایزه اصلی این رقابت عکاسی، به «کلوین یوئن» عکاس اهل هنگ کنگ برای ثبت عکس‌های خیره‌کننده از مناظر نروژ، اسکاتلند و جنوب غربی آمریکا رسید.

«جریان زندگی»/ ایسلند ـ اثر «کای هورنانگ»

«کای هورنانگ» عکاس آلمانی نیز برای ثبت عکسی از رودخانه‌ای در ایسلند به عنوان برنده بهترین تک عکس منظره این رقابت معرفی شد.

در ادامه منتخبی از تصاویر شرکت‌داده شده در این رقابت عکاسی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رقابت عکاسی عکاسی منظره عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج عصر امروز در آیین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تدوین و اجرا می‌شود.

سرکوت نجفی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آیین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

نجفی افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بنا‌های تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

نجفی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و ... هستند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد