Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال بانوان سایپا امروز در آخرین بازی دور رفت موفق شد ۳ بر صفر شهرداری قزوین را شکست داده و در صدر جدول قرار بگیرد.

مریم‌هاشمی سرمربی سایپا بعد از این بازی اظهار داشت: حریف ما تیم خوب و یکدستی بود که چند بازیکن ملی‌پوش هم دارد. با نتیجه ۳ بر صفر باید از بچه‌ها تشکر کرد چرا که یکی از بازی‌های خوب خود را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما با ۳ برد در دور اول صدرنشین شدیم، امیدوارم دور بعد که از ۲۰ آذر در قزوین شروع می‌شود همین روند را ادامه دهیم تا برای قهرمانی گام برداریم.


* قهرمانی: در حمله روی توپ مشکل داشتیم

اکرم قهرمانی سرمربی شهرداری قزوین بعد از شکست مقابل سایپا عنوان کرد: ما با ۲ برد در بازی‌های قبل سرنشین بودیم اما تیم سایپا بسیار قوی است و چند بازیکن ملی‌پوش هم دارد. می‌دانستیم مقابل این تیم بازی سختی خواهیم داشت.

وی افزود: بچه‌های خوب بازی کردند و در دریافت‌های خوب بودند اما در حمله روی توپ به مشکل برخوردیم که همین بچه‌ها را خسته کرد چرا که بازیکنانم کم تجربه و در رده امید هستند.

سرمربی شهرداری قزوین با ابراز امیدواری برای رفع ایرادات تیم، یادآور شد: ما باختیم اما به نسبت از عملکرد شاگردانم راضی هستم. امیدوارم در دور برگشت بتوانیم ایرادات را برطرف کنیم، شاید توانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال بانوان شهرداری قزوین سایپا مریم هاشمی اکرم قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها مقابل نماینده ارومیه

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت شش روز مسابقات این مرحله پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار این مرحله که روز گذشته برگزار شد، تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها سه بر یک به پیروزی رسیدند تا گام مهمی برای صعود به فینال برداشته باشند.

از ساعت ۱۹ امروز (دوشنبه ششم فروردین) دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه در دومین و آخرین دیدار دور رفت این مرحله در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و شهدابی‌ها هم سه بر یک به پیروزی رسیدند تا برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

شهباز صدری به عنوان نماینده سازمان لیگ و حمید راهجردیان به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند.

مسابقه دور رفت مرحله نیمه‌نهایی سومین جدال دو تیم شهداب و ارومیه در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۲ بود که شهداب دبل پیروزی مقابل حریف به دست آورد.

حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر از علاقمندان مرد و زن والیبال این مسابقه جذاب را در سالن فدراسیون والیبال نظاره‌گر بودند. میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، وحید مرادی نایب رئیس، محسن ترابی سرپرست دبیری، محمد ترکاشوند، بهروز عطایی و مسئولین دو باشگاه نیز از جایگاه ویژه شاهد عملکرد بازیکنان دو تیم شهداب و ارومیه بودند.

دیدار برگشت دو تیم شهداب و ارومیه ساعت ۱۹ روز چهارشنبه هشتم فروردین برگزار می‌شود و مدافع عنوان قهرمانی در صورت کسب دومین پیروزی، حریف برنده نهایی جدال پیکان و فولاد سیرجان خواهد شد.

تیم شهداب یزد در پایان مرحله مقدماتی رتبه سوم را با ۱۷ برد و ۵۲ امتیاز از آن خود کرد و شاگردان محمدرضا تندروان در مرحله یک چهارم نهایی در دو دیدار متوالی ایفاسرام اردکان را شکست دادند و به مرحله بعد صعود کردند.

شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال ۱۳۹۸ فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و در سومین و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و در سال ۱۴۰۲ به دنبال هت‌تریک قهرمانی است.

شهرداری ارومیه در ابتدای دور برگشت لیگ برتر مردان با پنج برد و ۱۳ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار داشت و با نمایش بازی‌های خوب در دور برگشت و کسب ۹ برد دیگر در پایان مرحله مقدماتی با ۱۴ پیروزی و ۳۹ امتیاز، به رتبه هفتم رسید تا ضمن پنج پله صعود در جدول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

این تیم در مرحله نخست پلی آف در سه مسابقه به مصاف طبیعت تیم دوم جدول رفت و با کسب دو پیروزی مقابل این تیم قدرتمند، ضمن شگفتی‌سازی حریف شهداب در مرحله نیمه‌نهایی شد.

تیم‌های شهداب و ارومیه در مرحله مقدماتی در دو دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که در مسابقه رفت (۲۹ آذر) نماینده ارومیه سه بر دو به پیروزی رسید و در دیدار برگشت (۱۶ اسفند) شهداب سه بر صفر فاتح میدان شد و نماینده یزد در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی دومین برد خود مقابل شهرداری ارومیه در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۲ را ثبت کرد.

در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی تیم فولاد سیرجان موفق به شکست پیکان شد و دو تیم از ساعت ۱۹ فردا (سه‌شنبه هفتم فروردین) در دور برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • ملی پوش شهداب: می‌دانستیم مقابل ارومیه کار سختی داریم/ می‌خواهم در تیم ملی بهترین خودم باشم
  • لیگ برتر والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها مقابل نماینده ارومیه