Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:40:17 GMT

حریق خانه و مرگ یک کودک حاصل اختلاف مالی در شیراز

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۸۸۶۵

حریق خانه و مرگ یک کودک حاصل اختلاف مالی در شیراز

ایسنا/فارس اختلاف مالی بین ۲ نفر در یکی از روستاهای شیراز، منجر به آتش زدن خانه و مرگ یک کودک ۹ ساله شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس دوشنبه ۳ آذر ضمن تایید این خبر به خبرنگاران گفت: حادثه آتش‌سوزی منزل شب گذشته در یکی از روستاهای شهرستان شیراز به علت اختلاف مالی حادث و متهم متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کاووس محمدی در خصوص جزئیات این حادثه، گفت: ماموران پلیس اعزامی به محل حادثه، اعلام کردند که شخصی به دلیل اختلاف مالی و ضمن مراجعه به منزل فرد بدهکار، پس از درگیری اقدام به پاشیدن بنزین و به آتش کشیدن منزل می‌کند.

محمدی با یادآوری اینکه عامل آتش‌سوزی از محل متواری شده است، گفت: متاسفانه در این حادثه یک پسر ۹ ساله براثر شدت جراحات فوت کرده و والدین و یکی دیگر از پسرهای خانواده، مصدوم و راهی بیمارستان شده‌اند.

معاون پلیس فارس از تداوم تلاش‌های پلیس برای دستگیر متهم و عامل این حادثه خبر داد و گفت: قطعا در چنین مواردی می‌توان از ظرفیت مراکز مشاوره استفاده کرد تا اختلافات عمق و گسترش پیدا نکرده و منجر به حوادث ناگوار نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش سوزي اختلاف مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی "آباده-صفاشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس نصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد