Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@15:00:49 GMT

رقابت نزدیگ و جذاب زلاتان و رونالدو در سری آ

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۸۹۰۸

رقابت نزدیگ و جذاب زلاتان و رونالدو در سری آ

به گزارش صدای ایران، به نقل از آس، سری آ در نخستین بخش از فصل جدید رقابت دو بازیکن سطح بالا را در گلزنی به ما نشان داده است. زلاتان ایبراهیموویچ و کریستیانو رونالدو برای کسب جایزه کاپوکانونیره تلاش می کنند. ستاره سوئدی و پرتغالی هر هفته با گلزنی آمار خود را بهبود می بخشند. هر دو بازیکن به خاطر ابتلا به ویروس کرونا چند بازی را با میلان و یوونتوس از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ویروس هم نتوانست از عطش گلزنی شان بکاهد. 

زلاتان ۳۹ ساله توقف ناپذیر است و دومین دوره جوانی خود را در ایتالیا سپری می کند. بازیکن میلان با ۱۰ گل از  شش بازی که در سری آ انجام داده است صدرنشین برترین گلزنان این رقابت ها محسوب می شود. او در آخرین بازی که برابر ناپولی انجام داد و تیمش ۳ بر یک پیروز شد توانست دبل کند.

یک روز قبل از آن رونالدو هم با دبل مقابل کالیاری توانسته بود به ستاره سوئدی در هشت گل برسد اما زلاتان خیلی زود دوباره از مهاجم یوونتوس پیشی گرفت. 

اکنون با حضور این دو مهاجم هیجان گلزنی در ایتالیا دیده می شود. آسیب دیدگی ایبراهیموویچ که در دیدار دیشب (یکشنبه) اتفاق افتاد ممکن است موجب شود این بازیکن مدتی دور از میادین باشد.

زلاتان به دلیل مشکل عضلانی پای چپ حداقل ۱۰ روز از میادین دور خواهد بود. او دیدار برابر لیل در لیگ اروپا و فیورنتینا در سری آ را از دست خواهد داد. اگر بهبود یابد می تواند برابر سلتیک به میدان برود.

این غیبت می تواند مسیر رونالدو را برای صدرنشینی هموار کند. مهاجم یوونتوس می خواهد در لیگ دیگری آقای گل شود. او سال گذشته در رقابت با چیرو ایموبیله شکست خورد و در مقابل ۳۶ گل مهاجم ایتالیایی تنها ۳۱ گل به ثمر رساند. 

رونالدو همچنین نباید روملو لوکاکو را نادیده بگیرد. مهاجم اینتر تنها یک گل کمتر از ستاره پرتغالی به ثمر رسانده است. او نیز یکی از شانس های آقای گلی است.

در جایگاه چهارم بلوتی (تورینو) با شش گل دیده می شود. پنج بازیکن هم پنج گله هستند: میخیتاریان (رم)، ژائو پدرو و جووانی سیمئونه (کالیاری)، لائوتارو مارتینس (اینتر) و فرانچسکو کاپوتو (ساسولو). 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: زلاتان ایبراهیموویچ کریستین رونالدو سری آ آقای گل رقابت جذاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد

ستاره فرانسوی تنها یک گل تا رسیدن به رکورد آلفردو دی استفانو فاصله دارد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

دو گل از چهار گل پاریسی‌ها در این دیدار را کیلیان ام باپه به ثمر رساند. ستاره فرانسوی حالا با ثبت ۴۸ گل، دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید. هرچند زلاتان ابراهیموویچ و آندری شوچنکو نیز همین تعداد گل را در چمپیونز لیگ به ثمر رساندند، اما ام باپه در تنها ۷۱ بازی به این آمار رسیده‌است، در حالی که تعداد بازی‌های زلاتان و شوچنکو به ترتیب 124 و ۱۰۰ بازی بوده‌است.

برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو 140 گل (183 بازی) لیونل مسی 129 گل (163 بازی) روبرت لواندوفسکی 94 گل (120 بازی) کریم بنزما 90 گل (152 بازی) رائول 71 گل (141 بازی) رود فن نیستلروی 56 گل (73 بازی) توماس مولر 54 گل (149 بازی) تیری آنری 50 گل (112 بازی) آلفردو دی استفانو 49 گل (58 بازی) کیلیان امباپه 48 گل (71 بازی) آندری شوچنکو 48 گل (100 بازی) زلاتان ابراهیموویچ 48 گل (124 بازی)

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟