Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت:با آغاز محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح و کاهش مراجعات مردم به جایگاه‌های سوخت، مصرف بنزین در کشور ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد.

همایون صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت با اشاره به کاهش مصرف سوخت در کشور در آغاز اجرای طرح محدویت‌های کرونایی گفت: مصرف بنزین در کشور کاهش پیدا کرده است و به عدد ۶۸ میلیون لیتر در روز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بعد از شیوع کرونا مصرف بنزین به ۷۰ میلیون لیتر در روز رسید که نشان می‌دهد مصرف این سوخت ۲۰ درصد کمتر شده، این در حالی است که با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و میزان فوتی‌ها مراجعه به جایگاه‌های سوختگیری کمتر شده است.

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت اضافه کرد:مصرف سوخت در روز گذشته به ۷۰ میلیون لیتر رسید و این رقم صبح امروز به عدد ۶۸ میلیون لیتر رسیده است.

 

صالحی بیان کرد:در مهرماه مصرف سوخت در کشور به ۸۰ میلیون لیتر کاهش یافته است که در مقایسه با مهر سال ۹۸ کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

او افزود: باتوجه به آغاز محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح و کاهش مراجعات مردم به جایگاه‌های سوخت، مصرف بنزین در کشور ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد و اگر روند محدودیت‌ها ادامه پیدا کند این رقم به ۲۰ درصد کاهش هم خواهد رسید.

 باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: میلیون لیتر مصرف بنزین درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است