Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خدمات بیمه‌ای عدالت توضیحاتی را درباره برخی شایعات منتشرشده در فضای مجازی پیرامون ذی‌نفع بودن بستگان دادستان کل کشور در این شرکت، منتشر کرده است.

به گزارش مشرق؛ شرکت خدمات بیمه‌ای پشتیبان عدالت در پاسخ به متن منتشر شده و فضاسازی‌های صورت گرفته در فضای مجازی در مورد این شرکت و ارتباط دادن آن به دادستان کل کشور، توضیحاتی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جوابیه این شرکت آمده است:

الف) شرکت خدمات بیمه‌ای پشتیبان عدالت یک شرکت ارائه خدمات بیمه‌ای واسط فی مابین شرکت بیمه ایران و بیمارستان دادگستری می‌باشد که در سال ۱۳۹۱ طبق قوانین و مقررات کشور تأسیس و مورد تأیید بیمه مرکزی و بیمه ایران می‌باشد.

ب) کل سهام این شرکت متعلق به بیمارستان موقوفه مرحوم فاضل عراقی بوده و کل سود این شرکت پس از کسر هزینه‌های پرسنل و مالیات به حساب آن بیمارستان واریز می‌گردد.

ج) اعضای هیأت مدیره شرکت هیچ منافعی از سود یا سهام شرکت نداشته و صرفاً قرارداد حقوق و مزایا با شرکت دارند.

د) حق بیمه درمان کارکنان قوه، شخصی بوده و هیچ ارتباطی با بودجه قوه قضاییه ندارد و این مبلغ حق بیمه میلیاردی (به قول آقای اشتری) تماماً و مستقیم به حساب شرکت سهامی بیمه ایران واریز می‌گردد که در قبال آن بیمه ایران از طریق انعقاد قرارداد با بیمارستان‌های سراسر کشور به بیمه شدگان قوه قضاییه سرویس‌های درمانی ارائه می‌نماید.

ه) این شرکت مثل صدها شرکت خدمات بیمه‌ای دیگر طق آیین نامه‌های بیمه مرکزی از بیمه ایران کارمزد دریافت می‌نماید.

و) این شرکت هیچگونه ارتباط مستقیم با غیر مستقیم با دادستان محترم کل کشور نداشته و ندارد.

ز) این شرکت به صورت خصوصی اداره می‌گردد و همانطور که عرض شد منافع صد در صد سهام آن متعلق به بیمارستان موقوفه مرحوم فاضل عراقی می‌باشد.

ک) اعضای هیأت مدیره شرکت بر اساس تجربه بیمه‌ای و سواد بیمه و با تأیید بیمه مرکزی و بیمه ایران انتخاب می‌گردند و انتشار هرگونه انتصاب اعضای هیأت مدیره شرکت به دادستان کل کشور دور از انصاف می‌باشد.

این شرکت حق حقوقی خود را در خصوص موارد منتشر شده آقای وحید اشتری محفوظ می‌دارد.

اعضای هیأت مدیره شرکت آمادگی پاسخگویی به هرگونه ابهام یا ارائه اسناد معتبر در خصوص موارد ذکر شده می‌باشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ دادستان کل کشور عدالت خواهی وحید اشتری اعضای هیأت مدیره شرکت شرکت خدمات بیمه ای قوه قضاییه بیمه ایران کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از نشان‌دار یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت استان و استفاده از خدمات درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه‌های بیمه سلامت جهت دریافت خدمات درمان ناباروری نشان‌دار شده‌اند و ۳۰۴ مادر باردار از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کرد.

وی افزود: خدمات درمان ناباروری شامل ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و هفت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت است.

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت.

وی نداشتن قرارداد پزشکان متخصص نازایی با بیمه‌های پایه را مشکل زوجین دانست و تصریح کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در اسفند ۱۴۰۲ همه خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) در بخش دولتی دانشگاهی رایگان شد و ۱۰۰ درصد هزینه توسط سازمان بیمه سلامت قابل محاسبه و پرداخت است‌.

کد خبر 747490

دیگر خبرها

  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند