Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از برگشت بیش از 3 هزار خودرو در طرح اعمال محدودیت و ممنوعیت های تردد با توجه به وضعیت کرونایی از جاده‌های استان طی 48 ساعت گذشته خبر داد . 

* برگشت 3 هزار خودرو از جاده‌های مازندران 

وی افزود: در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه، ماموران پلیس راه استان با استقرار در مبادی ورودی استان از ورود بیش از 3 خودرو به داخل استان که قصد تردد و ورود به مناطق غیر از محل سکونت خود را داشته اند جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: در این طرح 200 خودرو به علت نقض قوانین و مقررات طرح محدودیت های کرونایی و عدم توجه به هشدار پلیس از 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان اعمال قانون و جریمه شدند.

این مسؤول با اشاره به آغاز اجرای محدودیت های جدید کرونایی از شنبه اول آذرماه ، گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی استان از سوی ماموران پلیس راه به‌صورت شبانه‌روزی تحت کنترل شدید قرار دارد .

قدمی اظهار کرد: تردد خودروهای غیربومی در این مدت از زمان 2 هفته‌ای تنها با برگه‌های تردد امکان‌پذیر است و تردد غیرمجاز در شهرهای با وضعیت قرمز تا یک میلیون تومان و شهرهای با وضعیت نارنجی تا 500 هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت .

وی از بارش خفیف برف در ارتفاعات محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: سطح جاده‌ها خشک و ترافیک در محورهای مواصلاتی عادی و روان است.

*انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در رامسر 

حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی و دستگیری 12 متهم خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی کلاهبرداری در قالب شرکت‌های هرمی در سطح شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: مأموران کلانتری 12 رامسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، افراد با تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز فعالیت می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: با شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی، ماموران انتظامی با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی وارد مخفیگاه متهمان به کلاهبرداری شده و 12 نفر از اعضای باند گلدکوئیست را دستگیر کردند.

حسینی خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از محل فعالیت این افراد موفق به کشف پک‌های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه‌های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت‌های هرمی شدند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

*کشف 17 کیلوگرم انواع موادمخدر در ساری 

علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از کشف 17کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در شهرستان ساری خبر داد و افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده در سطح شهرستان ساری، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عومل انتظامی این طرح را به مرحله اجرا درآوردند.

وی بیان کرد: در این طرح که با هماهنگی قضائی به مرحله اجرا درآمد بیش از 17 کیلو گرم انواع موادمخدر کشف شد و 6 خرده فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند .

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از توقیف 2 دستگاه خودرو در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/86034/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران اخبار پلیس مازندران شرکت های هرمی رئیس پلیس پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است    فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی معترف گردید تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز بسته شد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی