Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:32:25 GMT

موجودی مرغ در کرمانشاه در وضعیت مطلوبی است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۹۱۵۴

موجودی مرغ در کرمانشاه در وضعیت مطلوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن دارابی بعد از ظهر امروز در چهلمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه، با بیان اینکه موجودی مرغ استان کرمانشاه در حد مطلوبی است، اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت غیرمنطقی و کاذب مرغ در استان و با توجه به موجودی قابل‌قبول مرغ در سردخانه‌های استان، روزانه ۴۰ تن مرغ به بازار جهت رسیدن به تعادل عرضه و تقاضا و در نهایت کاهش قیمت مرغ در بازار و با نظارت مستقیم بازرسان سازمان صمت در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان جوجه ریزی در استان نسبت مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش پیدا کرده است و تا چند روز آینده شاهد افزایش بیشتر عرضه و کاهش قیمت مرغ در استان کرمانشاه خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه یکی از عوامل افزایش قیمت مرغ در استان را به خاطر عرضه‌کنندگان مرغ زنده دانست و تاکید کرد: در راستای تأمین سلامت مردم، دامپزشکی باید به بحث زنده فروشی مرغ ورود پیدا کرده و تاییدیه های لازم را صادر کند و از هرگونه خروج غیرقانونی مرغ از استان جلوگیری کند.

کد خبر 5078927

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مرغ قیمت مرغ افزایش قیمت ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۲۲ سایت زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری و پرندگان در پشت سد‌ها و رودخانه‌ها

احد جلیلیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از وضعیت مناسب تالاب هشیلان با توجه به بارش‌ها، گفت : این تالاب با دارابودن ۱۰۲ جزیره به وسعت ۴۵۰ هکتار در بحث مطالعات زیستی و اکولوژیکی و ذخیره آب بسیار اهمیت دارد. این تالاب زیستگاه خزندگان، پستانداران، پرندگان مهاجر و بومی منطقه است.

وی با اشاره به وجود ۲۲ سایت زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری و پرندگان در پشت سد‌ها و رودخانه‌ها، گفت: با توجه به بارش‌ها وضعیت سایت‌ها خوب است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به ۲۵۰ هزار هکتار مناطق تحت مدیریت، گفت: ۱۸ اکیپ در راستای گشت مستمر از مناطق تحت مدیریت به‌صورت شبانه‌روزی فعال هستند که از گردشگران انتظار همیاری با طبیعت را داریم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وجود ۲۲ سایت زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری و پرندگان در پشت سد‌ها و رودخانه‌ها
  • بررسی مهم‌ترین چالش بازار طلا و سکه در ۱۴۰۲
  • بررسی مهمترین چالش بازار طلا و سکه در ۱۴۰۲
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • پیش‌بینی مهم نرخ ارز در ۱۴۰۳؛ تغییر قیمت دلار تا پایان سال
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • یک پیش‌بینی مهم درباره نرخ ارز در سال ۱۴۰۳/ سمیعی: قیمت دلار تا پایان سال چه تغییری می‌کند؟
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ اعلام جزییات