Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آهنگر از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در بوستان ولایت ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، احسان آهنگر در نشست کمیته فرهنگی و تولیدات ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» با اشاره به شرح وظایف این کمیته، گفت: اعضای کمیته فرهنگی تولیدات شهدای مدافع حرم شمال کشور با نام " سردار حاج قاسم سلیمانی" متشکل از مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج حوزه‌های مختلف سپاه کربلا، جبهه فرهنگی مقاومت استان مازندران، فرهنگی لشکر 25 کربلا و فرهنگی مالک اشتر، اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری ساری، سازمان بسیج رسانه مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون فرهنگی سپاه کربلا مازندران افزود: کمیته فرهنگی در استان مازندران از گلوگاه تا رامسر توسط معاونت فرهنگی و صدا و سیمای مرکز استان مسئولیت اجرای برنامه‌های سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را بر عهده خواهند داشت، برنامه‌ریزی و نظارت تخصصی بر حسن اجرا و سین برنامه، هدایت و کیفیت و فضا سازی محیطی، فراهم آوردن مساعدت در زمینه تبلیغاتی را خواستاریم.

 آهنگر خاطرنشان کرد: طراحی گرافیکی، موشن گرافی، اجرای سرود، فعال کردن استوری در اینستاگرام، تولیدات فضای مجازی، طراحی پوستر و تصاویر شهید سلیمانی هماهنگی جهت دعوت از مداح و سخنران در مراسم هماهنگی جهت نصب المان در شهرهای استان مورد انتظار است.

 وی از  برگزاری مراسم عصر شعر و خاطره از 28 آذر تا 9 دی ماه با محوریت این یادواره خبر داد و عنوان کرد: تهیه و نصب تابلوهای راهنما، تهیه محتوای بسته فرهنگی ویژه مدعوین و هماهنگی با اصحاب رسانه جهت اطلاع رسانی شایسته از این مهمانی لاله ها مورد توجه باشد.

  آهنگر خواستار تشکیل گروهی در شبکه اجتماعی با حضور اعضای کمیته فرهنگی و تولیدات ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» شد و افزود: هرکدام از اعضای این کمیته باید فعالیت های مرتبط با این یادواره را به این گروه ارسال نمایند تا روند اجرای فعالیت ها به درستی و بدون کم و کاستی صورت گیرد.

 وی بیان کرد: اولویت ما برگزاری مراسم در روز 27 آذر ماه جاری است، پس از آن هم برنامه‌های دیگری خواهیم داشت که متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

 آهنگر اظهار کرد: اقدامات قبل، حین و بعد مراسم را خواهیم داشت، شروع حرکت مازندران برای برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی از 27 آذر کلید می‌خورد، با نظارت هر روز برنامه خواهیم داشت.

 وی اعلام کرد: در ابتدا قرار بود مازندران میزبان برگزاری مراسم شهدای مدافع حرم شمال کشور باشد ولی بنا بر محدودیت کرونایی فقط خودمان برگزاری مراسم را خواهیم داشت، در خصوص مراسم سالگرد شهید سلیمانی هم محدودیت خواهیم داشت، تاریخ برگزاری مراسم هم بر طبق شرایط جوی و شرایط محدودیت های کرونایی تعیین خواهد شد.

 آهنگر گفت: این برنامه در بوستان ولایت با چیدمان 2 هزار صندلی و تمثال شهدا برگزار خواهد شد اگر محدودیت باشد مهمان فقط شهدا خواهند بود، چنانچه تغییری صورت بگیرد اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، از کیفیت و تراز برنامه به هیچ وجه کم نخواهیم کرد.

 وی اضافه کرد: تعداد محدودی از خانواده شهدای مدافع حرم قطعا مهمان برنامه خواهند بود‌، هماهنگی‌ها برای پخش برنامه با رسانه‌های استانی و ملی صورت می‌گیرد، برای بعد از این برنامه نیز اقداماتی داریم.

 آهنگر عنوان کرد: از جمله اقدامات قبل برگزاری این مراسم، بحث تولیدات است که نیازمند زمان است، تولیداتی که قرار است محتوای راهبردی داشته باشد، در بخش شعار محوری  یک عبارت را برای همه تولیدات داشته باشیم و در همه موضوعات استفاده کنیم که هنوز به نتیجه‌ای نرسیدیم مسئولیتش با نیروهای جبهه فرهنگی است.

 معاون فرهنگی سپاه کربلا مازندران اذعان کرد: کمیت تولیدات فرهنگی با محوریت این یادواره مهم است، استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تولیدات ضروری است تا تقسیم کار صورت بگیرد در حوزه‌های کلیپ، عکس نوشته، طراحی گرافیکی، موشن گرافی، استوری اینستاگرام ، تلویزیون شهری و تئاتر مجموعه‌ها کمک کنند.

           

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یادوراه شهید سلیمانی گمانه زنی مهمانی لاله ها ب شهدای مدافع حرم شمال کشور برگزاری مراسم قاسم سلیمانی کمیته فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه بیش از 220 نفر از نمایندگان قدردانی و حمایت از راهبردها و تولیدات قرآنی رسانه ملی را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

رسانه ملی فراگیرترین و مهمترین رسانه، دانشگاه کشور، نقش بی‌بدیلی در تربیت دینی جامعه و رشد و پویایی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در ابعاد داخلی و بین‌الملی دارد.

این رسانه در ماه‌های اخیر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توانست با تولید ویژه برنامه‌های مناسبتی، دینی، قرآنی و رمضانی ضمن ایجاد طراوات معنویت، امید و ایمان در متن و بطن جامعه در پیوند اقشار ملت با آموزه‌های اسلامی خوش بدرخشد.

گواه این درخشش ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر امسال از نقش‌آفرینی رسانه ملی در برنامه‌های دینی و شیوع طلاوت قرآن در بین اقشار بود که تولید ویژه برنامه پرمخاطب قرآنی محفل نمود بارز آن بوده است.

در دیگر سو رسانه ملی با ایجاد ظرفیت‌های جدید و تولید برنامه‌های متنوع و متعدد در قالب‌های مختلف ضمن هم‌افزایی سیاسی با سایر ارکان متولی انتخابات زمینه حضور جهادی و حماسه آمیز ملت بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 11 اسفند را فراهم کرد.

برهمین اساس نمخیندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر تداوم راهبرد تحولی سازمان صدا و سیما مراتب قدردانی و حمایت خود را از مدیریت شایسته و تلاش‌های رئیس سازمان صدا و سیما جناب آقای  دکتر پیمان جبلی و همکاران پرتلاش و سختکوش ایشان را در رسانه ملی اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • نهضت تولیدات رادیویی مردمی در جشنواره ملی مستند رادیویی «پژواک»