Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:23:19 GMT

برای نخستین‌بار؛ مدیر ورزشی در منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۹۳۲۵

برای نخستین‌بار؛ مدیر ورزشی در منچستریونایتد

احتمالا به زودی منچستریونایتد برای نخستین بار در تاریخش صاحب یک مدیر ورزشی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، سران باشگاه منچستریونایتد به دنبال اصلاح ساختار این باشگاه هستند و در این راستا قصد استخدام یک مدیر ورزشی را دارند تا کنترل نقل‌وانتقالات و مذاکرات خارجی را به او بسپارند و در کنارش بتواند ارتباط خوبی بین سرمربی و مدیران باشگاه برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

نشریه دیلی میل گزارش داد که مارسل برندز مدیر ورزشی تیم فوتبال اورتون به عنوان محتمل‌ترین کاندیدا برای تبدیل شدن به اولین مدیر ورزشی تیم فوتبال منچستریونایتد ظاهر شده است. باشگاه منچستریونایتد در تاریخ 142 ساله‌اش هرگز مدیر ورزشی نداشته است.

هافبک پیشین فاینفورد از سال 1998 پس از پایان دادن به دوران فوتبالش به این حرفه روی آورده و تاکنون سابقه فعالیت در پست مدیر ورزشی باشگاه‌هایی همچون AZ آلکمار، پی‌اس‌وی آیندهوون و اورتون را داشته است.  

 

 

 

 

قرارداد کنونی این مدیر ورزشی هلندی با باشگاه اورتون در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و در صورت دریافت پیشنهاد رسمی از جانب باشگاه منچستریونایتد، سخت است که به آن پاسخ منفی بدهد.

چندی پیش نشریه دیلی‌میل انگلیس گزارش داده بود که اِد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد ملاقاتی با ریو فردیناند داشته و با او مذاکراتی در خصوص احتمال انتصاب وی به عنوان مدیر ورزشی تیم فوتبال منچستریونایتد داشته است.

اورتون منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اورتون منچستر یونایتد باشگاه منچستریونایتد مدیر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد

مدیر ورزشی باشگاه اینتر بعد از قهرمانی این تیم در سری A از جذب دو بازیکن جدید خبر داد که یکی از آن‌ها مهدی طارمی است.

به گزارش مشرق، اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا