Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@20:59:59 GMT

کاهش قیمت مرغ تا10روز آینده

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۹۳۹۷

طلایی گفت: وقفه‌ای در روند تولید صورت گرفته بود که با توجه به جوجه‌ریزی‌های انجام شده قیمت مرغ تا ۱۰ روز دیگر متعادل خواهد شد و به قیمت مصوب می‌رسد. ناطقان: طلایی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام بیان کرد: وقفه‌ای در روند تولید صورت گرفته بود که با توجه به جوجه‌ریزی‌های انجام شده قیمت مرغ تا ۱۰ روز دیگر متعادل خواهد شد و به قیمت مصوب می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: روزانه ۳۰۰ تن مرغ به صورت گرم و منجمد با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت ۱۵ هزار تومان در استان‌های مختلف کشور توزیع می‌شود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: کاهش قیمت ، مرغ ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش قیمت مرغ بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، نیّر الهامی افزود: تاکنون هزاران زن در این طرح ثبت نام کرده اند ولی ظرفیت استان در این خصوص بیش از این هاست و امیدواریم میزان ثبت نام در این طرح با توجه به رایگان بودن آن، نزدیک به ۱۰۰ درصدی شود.
او اضافه کرد: مادران روستایی و عشایر که فرزند سوم آنان اول سال ۱۳۹۶ به دنیا آمده باشند، در قالب این طرح به صورت رایگان بیمه می‌شوند.
الهامی گفت: برای مادرانی که بیشتر از سه فرزند دارند، به ازای هر فرزند ۲ سال سابقه ارفاقی در نظر گرفته می‌شود.
الهامی خاطرنشان کرد: مادران مشمول این طرح می‌توانند با مراجعه سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یا به صورت حضوری به کارگزاری‌های فعال در آذربایجان غربی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • پیش‌بینی طلا و سکه؛ آینده طلا درخشان‌تر می‌شود
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار