Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام بلک با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی و توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در اصفهان، از مشارکت ۴۹ بقعه متبرکه در این طرح خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدحسین بلک» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان  با اشاره به ابلاغ طرح "شهید سلیمانی" از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به ادارات اوقاف سراسر کشور اظهار داشت: این طرح در استان اصفهان نیز از اول آذر الی 13 دی‌ماه همزمان با شهادت سردار دل‌ها،  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر گل اوقاف و  امور خیریه اصفهان افزود: در قالب این طرح قرار است اقلام معیشتی، بسته‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی و ... به نیازمندان هدیه شود.


حجت الاسلام بلک با بیان اینکه سهمیه استان اصفهان در تامین اقلام ذکر شده 15 هزار بسته است، ابراز داشت: قرار است هزینه این بسته‌ها که هر کدام به ارزش 350 هزار تومان تعیین شده از محل درآمد بقاع متبرکه سطح یک و دو استان که در مجموع شامل 49 بقعه است، تامین شود.


وی افزود: استفاده از درآمد موقوفات مجهول‌المصرف، موقوفات متعذر المصرف، مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امامزادگان، اجرای نیات اطعام، خیرات و مبرات، کمک به فقرا، لباس و پوشاک مساکین و نیازمندان از دیگر محل‌های تامین هزینه این بسته‌های معیشتی است.


حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه در حال حاضر 13 بقعه سطح یک و 36 بقعه سطح دو در استان اصفهان وجود دارد، ادامه داد: باید توجه داشت که استان اصفهان پس از تهران دومین استان دارای امامزادگان سطح یک و دو در کشور است.


وی همچنین به اجرای طرح قربانی کردن در این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح نیز قرار است با مشارکت خیران اجرایی شود چرا که در حال حاضر افرادی هستند که مدت‌ها قدرت خرید گوشت را نداشته و باید برای آنها این ماده غذایی ارزشمند تامین شود.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی سردار سلیمانی اصفهان اوقاف استان اصفهان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با برپایی همایش یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی هزار بسته سبد کالا در محدوده شهرک های شهید رجایی و شهید باهنر مشهد و اطراف آن توزیع شد.

سید مصطفی موسوی ارزش هر بسته معیشتی را بیش از یک‌ میلیون تومان دانست و افزود: اقلام این بسته ها شامل: برنج، روغن، رب، حبوبات و سایر اقلام است.

وی گفت: در طرح اطعام‌ مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می شود،طبخ و توزیع ۶ میلبون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه ها پیش بینی شده است.

موسوی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز(۱۶ رمضان) یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • اجرای طرح «سهم من از بهشت» در استان قم
  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی
  • ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • هزار بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان