Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه میرزکی معاون مبارزه با جرایم سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: در مورخه بیست و دوم مهرماه امسال یک فقره پرونده سرقت موتورسیکلت به همراه متهم از بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران جهت رسیدگی تخصصی به اداره هفتم پلیس آگاهی رسید.

میرزکی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود، طی تماس شهروندان با مرکز فروریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند یک نفر مرد جوان در حال سرقت موتورسیکلت طرح هوندا در محدوده بوستان ولایت است که بلافاصله عوامل کلانتری خانی آباد نو در محل حاضر شدند و سارق به هویت حمید ۲۲ ساله را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات اولیه صورت گرفته سارق منکر هرگونه بزهی بوده است که با بررسی‌های بیشتر مشخص شد وی یکی از مجرمین حرفه‌ای در جرایم سرقت و مواد مخدر در سال‌های اخیر است.

کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات با مراجعه به محدوده سرقت (بوستان ولایت) با انجام تحقیقات اطلاعاتی یافتند سارق به همراه دو نفر همدست دیگرش در صحنه سرقت حضور داشته و اقدام به سرقت کردند که طی انجام بازجویی مجدد وی صراحتاً به سرقت به اتفاق دو نفر از همدستانش معترف شد و گفت: من به اتفاق دو نفر از دوستانم با پرسه زنی در محدوده بوستان ولایت با شناسایی موتورسیکلت‌های فاقد ایمنی در یک فرصت مناسب آن را سرقت کرده و به قیمت ۱۵ میلیون ریال به مالخری به نام شروین می‌فروختیم و پول حاصله را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

میرزکی در ادامه بیان کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارت مرد جوان طی انجام تحقیقات پلیسی و کارآگاهی توانستند در اواسط آبان ماه دو همدست و مالخر اموال مسروقه را در تهران شناسایی و بازداشت کنند.

در تحقیقات به عمل آمده از هر سه متهم ضمن اعتراف به جرم خود، مالخر گفت: موتورسیکلت‌ها را از سارقان به قیمت ۱۵ میلیون ریال می‌خریدم و سپس آن‌ها را برای فروش به شمال کشور منتقل می‌کردم و به قیمت مناسبی می‌فروختم.

سرهنگ کارآگاه میرزکی گفت: با توجه به دستگیری تمامی اعضای این باند سرقت تاکنون تعداد ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از شمال کشور کشف و با هماهنگی بازپرس پرونده به مالباختگان عودت شد و در ادامه متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید

سرقت کارتن‌های لوازم یدکی از جلوی مغازه‌های سطح بازار

سرقت پیکان کلکسیونی به بهانه اختلاف حساب با شریک

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت حوادث و انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت نماینده یک شرکت فعال در زمینه تخلیه و بارگیری شمش های فولادی در یکی از اسلکه های تجاری مبنی بر اینکه از طریق تعدادی کامیون و تریلر انواع شمش های فولادی جهت بارگیری و صادرات به محوطه اسکله انتقال می دادند که محموله چند کامیون تریلی در مسیر بارگیری و تخلیه سرقت شده، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تشکیل تیمی تخصصی با حضور در محل و در بررسی های دقیق میدانی و اسنادی صورت گرفته مشخص شد در آخرین بارگیری و تخلیه انجام شده به کشتی صادراتی، مجموعاً ۱۷۰ تن از محموله دچار کسری بار شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی های دقیق تر مشخص شد که یکی از رانندگان تریلرها در تاریخ هایی که در آن شرکت مشغول به فعالیت بوده تعداد ۸ رسید تحویل کالا را به صورت صوری و با رسیدهای تقلبی جاگذاری کرده و عملاً هیچگونه بار یا محموله ای در محوطه اسکله تخلیه نشده است که با هماهنگی قضائی راننده مورد نظر شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده به سرقت محموله های بارگیری شده در مسیر شرکت به اسکله و تهیه اسناد و رسیدهای جعلی جهت ارائه به شرکت مذکور اعتراف کرده و صراحتاً به سرقت تعداد۸ سرویس محموله بارگیری شده جمعاً به وزن ۱۷۰ تن شمش فولاد با مشارکت و همدستی افراد دیگری به نام های معلوم و تخلیه آنها در یک محوطه چهار دیواری واقع در روستای خانسرخ و دریافت مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بابت هر محموله اقرار کرد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: با تلاش همه جانبه صورت گرفته جمعاً تعداد ۱۴ نفر سارق و خریداران شمش های فولاد سرقتی که برخی از آنان تبعه غیر مجاز بودند و در امر حمل و بارگیری محموله های سرقتی نقش و دخالت داشتند شناسایی و در عملیات هایی جداگانه دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 6063472

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد