Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک سامان با راه‌اندازی یک سرویس تازه امکان مشاهده صورتحساب کارت‌های پیش‌پرداخت را در سایت این بانک فراهم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با راه‌اندازی سرویسی تازه امکان مشاهده صورتحساب و مانده کارت‌های پیش‌پرداخت شامل کارت‌های هدیه و بن کارت‌ها را در سایت بانک فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، تمامی افرادی که کارت‌های هدیه و بن کارت‌بانک سامان را در اختیار دارند، می‌توانند با مراجعه سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.ir از بخش خدمات الکترونیک و زیر بخش خدمات غیرحضوری، گزینه صورتحساب کارت هدیه و بن کارت را انتخاب و آخرین وضعیت این کارت‌ها را مشاهده کنند.
مشتریان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز سامان ارتباط با شماره 0216422 به‌صورت 24 ساعته تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ + لینک سایت sanjesh.org

کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت است. بازیابی رمز عبور کارت ورود به جلسه کنکور و آدرس باجه‌های رفع نقص کارت کنکور مورد توجه کاربران فضای مجازی قرارگرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تمام متقاضیان شرکت در کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، زبان خارجه و هنر از سوم اردیبهشت تا پنجم اردیبهشت می‌توانند کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ را دریافت کنند.

راهنمای دریافت کارت نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ وارد شدن سایت سنجش به نشانی sanjesh.org در قسمت اطلاعیه وارد شدن به لینک سامانه جامع آزمون سراسری (دریافت کارت)

اطلاعات خود را وارد کنید

بر روی دریافت کارت جلسه کلیک کنید

آزمون سراسری را انتخاب کنید

رمز عبور کارت ورود به جلسه کنکور

نحوه بازیابی رمز یا پسورد سایت سازمان سنجش به دو روش امکان پذیر است:

روش اول: مراجعه به سایت سنجش و انجام مراحل بازیابی رمز

روش دوم: برای بازیابی رمز از طریق تلفن ثابت بدون شماره‌گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس حاصل کنید. کارشناسان سامانه صدای مشاور مراحل بازیابی رمز را برای شما انجام می‌دهند.

نحوه بازیابی پسورد سایت سازمان سنجش برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳

۱- وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.

۲- از سمت پایین صفحه اصلی سایت سازمان سنجش، روی عبارت پاسخگویی و ارتباط با سازمان کلیک کنید.

۳- گزینه دریافت شماره پرونده و بازیابی کد پیگیری کنکور سراسری را انتخاب کنید.

۴- با کلیک روی لینک دریافت شماره پرونده و کد پیگیری کنکور سراسری، صفحه‌ای با عنوان سیستم ارسال درخواست را مشاهده می‌کنید.

۵- برای در خواست بازیابی رمز عبور روی دکمه ورود به سامانه کلیک کنید. سپس روی عبارت نام کاربری یا رمز عبور را فراموش نموده‌ام کلیک کنید.

۶- ایمیل (پست الکترونیکی شخصیتان) را را وارد کرده یا کد ملی خود را وارد کنید. روی دکمه ارسال کلیک کنید و منتظر دریافت مجدد رمز عبور فراموش شده خود در سایت سنجش باشید.

پاسخ درخواست کاربران ۲۴ الی ۷۲ ساعت پس از ثبت، ارسال می‌شود.

دریافت کارت ورود به جلسه فرهنگیان مرحله به مرحله

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

بعضی از اطلاعات را می‌توانید در سایت سازمان سنجش اصلاح کنید و نیازی به مراجعه حضوری نیست، مواردی که در کنکور و انتخاب رشته کنکور تأثیر گذارند، اطلاعاتی از جمله:

کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی سری و سریال شناسنامه محل تولد محل اخذ مدرک دیپلم محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم معدل کتبی نهایی دیپلم سهمیه کنکور سراسری وضعیت تحصیلی وضعیت اشتغال

در موارد دیگر نیاز به مراجعه حضوری هست مواردی شامل:

جنسیت دین زبان خارجی امتحانی معلولیت بهیاری نوع سوال انتخابی (مختص داوطلبان دارنده دیپلم علوم و معارف اسلامی در گروه آزمایشی علوم انسانی) چنانچه شماره داوطلبی شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است. چنانچه کارت شرکت در آزمون شما عکس نداشته باشد یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر، واضح نبودن است. در صورتی که بندهایی مثل معلولیت را علامت‌گذاری کرده‌اید، اما مغایرت دارد. آدرس و تاریخ مراجعه به باجه‌های رفع نقص کارت شرکت کنکور سراسری

در صورتی که نیاز به مراجعه حضوری برای تغییرات کارت ورود به جلسه دارید، می‌توانید طبق جدول زیر اقدام کنید:

دانلود لیست شهرستان‌ها و محل آزمون

دانلود لیست آدرس باجه‌های رفع نقص

کد خبر 746901

دیگر خبرها

  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • آموزش تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ + لینک سایت sanjesh.org
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • ۴ روش برای دریافت آسان لاستیک دولتی با کارت ملی
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور در خراسان جنوبی
  • خرید آنلاین بیمه مسافرتی دارای اعتبار است