Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صیدلو عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه تیراندازی به سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار داشت: علت تیر اندازی در حال بررسی است و به زودی علت و جزئیات تیراندازی آموزش و پرورش شهرستان قرچک توسط دستگاه قضائی اعلام می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در بیمارستان شهدای تجریش در جریان وضعیت درمانی روح الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک قرار گرفت و افزود: طی صحبت‌های شفاهی با پزشک معالج وضعیت عمومی نام برده مطلوب است و در حال حاضر در اتاق عمل تحت عمل جراحی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این حادثه فرد مسلح با ورود به اتاق ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اسلحه کمری اقدام به تیر اندازی می‌کند که سه تیر به رئیس اداره اصابت می‌کند.

صیدلو بیان داشت: علت تیر اندازی در حال بررسی است، بعد از تحقیق توسط دستگاه قضائی جزئیات کلی پرونده اطلاع رسانی خواهد شد و هرگونه اظهار نظر در این خصوص جایز نیست و منتظر اعلام نظر دستگاه‌های قضائی هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان داشت: فرد خاطی که اقدام به تیر اندازی کرده، شناسایی شده و امیدوارم به زودی دستگیر شود.

کد خبر 5078956

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش تیراندازی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا لیگ برتر فوتبال ایران آموزش و پرورش شهرستان قرچک تیر اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گله دار گفت: ساخت دبستان شش کلاسه دخترانه پیام زینب شهرک امام خمینی بخش اسیر به همت خیر رضا محمدی و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس آغاز شد.
ابراهیم مظاهری افزود: این دبستان در زمینی با زیربنای ۷۰۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان در شهرک امام خمینی بخش اسیر ساخته می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گله‌دار بیان کرد: این واحد آموزشی دارای ۶ کلاس درس، نمازخانه، آزمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر