Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه، فولاد خوزستان که در هفته نخست به تساوی ناامیدکننده‌ای رسیده بود توانست در هفته دوم و مقابل استقلال تهران جبران مافات کند و به برد ارزشمندی برسد.

ارزشمند از این جهت که فولاد در هفته نخست نیز از حریف خود عقب افتاده بود که توانست کار را به تساوی برساند. در دیدار با استقلال اما نه تنها شاگردان نکونام گل تساوی را زدند بلکه توانستند با یک کامبک رویایی سه امتیاز حساس را جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه امتیازی که البته با اشتباهات سریالی محمود فکری هم همراه بود و شاید اگر محمد دانشگر آنطور مصدوم نمی شد و کادر فنی پرتعداد استقلال کمی بیشتر حواسشان را از ده نفره شدن تیمشان جمع می کردند این مسابقه نیز با تساوی به پایان می رسید!

با این حال نکونام حالا تیمی را در اختیار دارد که می تواند ادعا کند در صورت عقب افتادن در جریان مسابقه نیز می تواند کار را به تساوی بکشاند و حتی با برد نیز عوض کند.

مهره‌های فولاد همانند برخی از تیم‌های مدعی، اسمی و خیلی گران نیستند اما یک تیمند. تیمی که برای رسیدن به هدف همدل است. ادامه موفقیت فولاد بستگی به ظرفیت‌های روحی و روانی شاگردان جواد نکونام دارد. انتخاب با آنهاست که به این روند ادامه دهند یا به برد استقلال اکتفا کنند. فولاد البته پیشینه خوبی برای جنگیدن به منظور تصاحب جام دارد. این تیم پیش از این دو بار قهرمان لیگ برتر شده است که خود بهانه خوبی برای خودباوری است. از همه مهمتر فولاد این فصل یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و بازی‌های خوب در لیگ برتر به این تیم کمک می‌کند در آسیا هم تبدیل به تیم ماجراجویی شود.

سال گذشته تحلیل فنی مربیگری نکونام این بود که همانند کارلوس کی روش تاکتیک تدافعی را در دستور کار دارد و در صورتی که تیمش گل نخست را دریافت کند توانایی بازگشت ندارد اما حداقل در این فصل نکونام ثابت کرده که نقاط ضعف مربیگری کی روش را ندارد و می تواند در بزنگاه با تصمیمات درست، نتیجه را برگرداند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دوم  اردیبهشت،  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین  خبرگزاری مهر از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!