Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@22:54:46 GMT

افتتاح مرکز ذخیره سازی و توزیع سوخت هواپیما

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۹۷۵۰

جایگاه ذخیره و توزیع سوخت هواپیما با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش درپایگاه شهید لشگری مهرآباد افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط عمومی نهاجا، به منظور دسترسی آسان و تسریع در سوختگیری هواپیماها، امیر سرتیپ خلبان "عزیز نصیرزاده" فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه شهید لشکری مهرآباد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این یگان، مرکز ذخیره سازی و توزیع سوخت هواپیما را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین از روند باز آماد (اورهال) هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ بازدید و ضمن تقدیر از کارکنان فنی بوئینگ، بر سرمایه‌گذاری روی استعداد‌های داخلی و تکیه بر توانمندی‌های ملی تأکید کرد.

در ادامه فرمانده نیروی هوایی ارتش از سایت قرآنی قرارگاه سربازی پایگاه هوایی شهید لشکری نیز بازدید کرد و درجریان فعالیت‌های انجام شده این مرکز قرآنی قرار گرفت.

در این بازدید، امیر سرتیپ دوم خرسندی معاون اداره مهندسی و پدافند غیرعامل نهاجا، فرمانده نیروی هوایی را همراهی می‌کرد. برچسب ها: سوخت هواپیما ، نهاجا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سوخت هواپیما نهاجا فرمانده نیروی هوایی سوخت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم، فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898682

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند