Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@21:36:55 GMT

برخورد گرم محمود فکری با شیخ دیاباته

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۹۷۷۸

برخورد گرم محمود فکری با شیخ دیاباته

شیخ دیاباته و محمود فکری پیش از تمرین امروز آبی پوشان با یکدیگر گفتگو کردند.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته پس از یک جلسه دوری از تمرینات استقلال امروز دوباره با آبی پوشان تهرانی تمرین کرد. او روز گذشته توسط فکری از تمرین منع شده بود.

محمود فکری و شیخ دیاباته قبل از تمرین امروز استقلال در رختکن دقایق کوتاهی صحبت کردند برخورد گرمی هم باهم داشتند تا پس از رفع یکسری سو تفاهمات، مهاجم اهل مالی استقلال برای تمرین آماده شد و در طول مدت تمرین هم روحیه خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ شیخ دیاباته محمود فکری استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان تیم ملی فوتسال ایران به تایلند رسید

ملی‌پوشان فوتسال در تایلند: آماده نبرد در جام ملت‌ها!

طرفداری | کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از سفری طولانی، صبح امروز وارد بانکوک، پایتخت تایلند شد و آماده است تا در آوردگاه جام ملت‌های آسیا 2024، به مصاف حریفان خود برود.

شاگردان وحید شمسایی که روز گذشته تهران را به مقصد تایلند ترک کرده بودند، پس از توقف کوتاه در استانبول ترکیه، صبح امروز وارد فرودگاه بانکوک شدند. ملی‌پوشان فوتسال پس از استراحتی کوتاه، عصر امروز نخستین تمرین خود را در سالن بانکوک آرنا، محل برگزاری مسابقات، برگزار خواهند کرد.

تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی، روز 30 فروردین ماه از ساعت 12:30 به مصاف تیم ملی افغانستان خواهد رفت. با توجه به لغو پروازهای مستقیم به تایلند، ملی‌پوشان فوتسال ایران با یک روز تاخیر راهی این کشور شدند و زمان کمی برای تمرینات تیمی پیش از شروع مسابقات خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • کاروان تیم ملی فوتسال ایران به تایلند رسید
  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد + عکس
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • قاری نوجوان ایرانی به دعوت حسن عبدالکریم به تمرین پرسپولیس می‌رود
  • اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه