Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خسرو شریف زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان کوه چنار، گفت: در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت با حضور تیمی شامل نمایندگان دادگستری، اداره صَمت و اماکن عمومی اجرا می‌شود.

او، بیان کرد: در اجرای این طرح از تعداد زیادی  واحد‌های صنفی در سطح شهرستان کوه چنار بازدید و در این زمینه ۱۴ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و تخلفات دیگر تعطیل شدند و تعدادی از واحد‌های صنفی نیز به علت نداشتن ضوابط لازم، اخطار کتبی و هشدار دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، هر روز تیم‌های بازرسی در شیفت‌های صبح و عصر، بر عملکرد واحد‌های صنفی شهرستان نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای صنفی دستور العمل های بهداشتی واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار

االهی رییس اداره صمت شهرستان چابهار گفت:با برنامه ریزی اداره صمت، طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور بازرسان اداره صمت، نمایندگان فرمانداری، دادگستری، سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، اتحادیه مربوطه و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سطح شهرستان در حال انجام می‌باشد.

وی افزود:دوشنبه ۶ فروردین ماه، درجریان اجرای طرح نظارتی مذکور و‌بازدید از واحد‌های خبازی شهرستان، برای ۶ واحد صنفی پرونده‌های تخلف تحت عنوان کم فروشی و عدم رعایت موازین ودستور العمل‌های بهداشتی تشکیل شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد:پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان