Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@13:19:23 GMT

ثبت تخلف 60 هزار خودرو در پایتخت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۹۹۶۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از ثبت تخلف 60هزار خودرو در ساعت ممنوعیت تردد، در شب گذشته خبر داد. ناطقان: سیدمناف هاشمی درباره اجراى طرح جامع مقابله با کرونا از ابتداى آذر اظهارداشت: رصد تردد در اتوبوس ها و ایستگاه‌های مترو نشان از کاهش سفرها دارد.

وی تصریح کرد: کاهش ٢٠٠ هزار مسافر را طى روز گذشته ( یکشنبه ٢ آذر ) در خطوط مترو شاهد بودیم این در حالی است که در ناوگان اتوبوسرانى نیز تعداد مسافران به ٤٠٠ هزار مسافر کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون شهردار تهران از ثبت تخلف ٦٠ هزار خودرو در ساعت ممنوعیت تردد از طریق دوربین‌های تردد شمار خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که از روز شنبه اجر شده تراکم جمعیت در خطوط مترو کاهش چشمگیرى داشته و تنها در خط ٥ مترو (کرج - گلشهر ) در ساعت عصر شاهد تراکم جمعیت بوده‌ایم.
منبع: فارس برچسب ها: ثبت تخلف ، خودرو ، پایتخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت تخلف خودرو پایتخت ثبت تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • کاهش حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه تخلف است
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران