Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات سعودی نوشت: نشست نخست وزیر اسرائیل و ولیعهد عربستان شامل دو پرونده ایران و عادی سازی روابط بود.

به گزارش ایسنا، مسؤولان و مشاوران ارشد دولتی عربستان که در جریان مذاکرات بین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بودند، به این روزنامه گفتند، این نشست دو ساعت طول کشید و در جریان آن به هیچ توافقنامه ریشه‌ای دست یافته نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع تاکید کردند، وزارتخانه‌های خارجه و اطلاع‌رسانی فورا به درخواست درباره اظهارنظر ازبابت این دیدار پاسخ ندادند در حالی‌که سخنگوی نتانیاهو تایید واقعیت این دیدار را رد کرد.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفته بود نگران درز اخبار دیدار محرمانه بین بن سلمان و نتانیاهو است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط با اسرائیل نتانياهو عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است

اختلاف بین یوآف گالانت و بنیامین نتانیاهو به نقطه اوج خود رسیده به نحوی که وزیر جنگ به اعضای دفتر خود دستور داد همکاری خود را با دفتر نخست وزیری متوقف کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو به نقل از گزارش شبکه تلویزیونی کان خبر داد، یوآف گالانت به اعضای دفتر خود دستور داد در رابطه با قانون الزام خدمت سربازی یهودیان افراطی هیچ نوع همکاری با دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر نداشته باشند.

گالانت که به ایالات متحده سفر و از مخالفان طرح قانون جدید است، تصمیم گرفته تا اجازه همکاری فنی را نداده و از این طریق مانع از تصویب قانون در نبود خود شود.

برخی از مسئولین به این رسانه گفتند: عدم همکاری فنی در وزارت جنگ باعث می‌شود تا تدوین قانون با مشکلاتی مواجه شود و چیزی شبیه به تصویب بودجه بدون همکاری وزارت دارایی خواهد بود.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی و دفتر وزیر جنگ این رژیم در پاسخ به پرسش رسانه‌ها در این رابطه سکوت اختیار کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وال‌استریت‌ژورنال: پیروزی اسرائیل بر حماس دور از دسترس است
  • وال‌استریت‌ژورنال دست آمریکا را درباره رفح رو کرد!
  • وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده