Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:26:40 GMT

۳۰ راهدار در راه‌های دهگلان خدمت رسانی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۰۱۷

۳۰ راهدار در راه‌های دهگلان خدمت رسانی می‌کنند

وریا محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: راهدارخانه‌های حسن آباد، صلوات آباد و ناوگران برای طرح زمستانه برای خدمات رسانی و ارایه خدمات در طرح زمستانی آماده و تجهیز شده است.

وی اضافه کرد: راهداران در قالب سه گروه با ۲۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی سبک و سنگین و ۳۰ پرسنل با تجربه برای بازگشایی راه‌های مواصلاتی با بولدوزر،  لودر،  گریدر، نمک پاش مکانیزه و مایلر تیغه دار و ایسوزو، نیسان پیکاب و تویوتا آماده انجام عملیات راهداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس راهداری، حمل و نقل جاده‌ای دهگلان افزود: این شهرستان بدلیل موقعیت جغرافیای و سردسیر بودن منطقه و همچنین قرار گیری در محور ترانزیتی سنندج - همدان - تهران از لحاظ راهداری زمستانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی یادآور شد: تعمیرات و آماده‌سازی ماشین‌آلات برف‌روبی، حمل و انبار کردن نمک و ماسه و تجهیز راهدارخانه‌ها در سه حوزه شهرستان از جمله اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهگلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به اینکه در راهدارخانه نیروها باید همیشه در حال آماده‌باش باشند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی راهداران بشدت پیگیری می‌شود.

محمدی گفت: از پیمانکاران بخش خصوصی نیز جهت برفروبی ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی استفاده خواهد شد که تمام دستورالعمل‌های راهداری زمستانی شامل تجهیز راهدارخانه، ذخیره سازی نمک و ماسه، سوخت ماشین آلات و آموزش لازم به آنها نیز انجام شده است.

شهرستان ۶۴ هزار نفری دهگلان در ۴۶ کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی بارش برف دهگلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی بارش برف دهگلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی بارش برف دهگلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است؛ مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است؛ در مجموع گروه‌های مردمی از ۸ استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در حوزه تامین نان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد