Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:01:22 GMT

حامد صبوری مدیرکل دفتر امور مجلس شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۰۲۳

حامد صبوری مدیرکل دفتر امور مجلس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، متن حکم محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

«برادر گرامی جناب آقای حامد صبوری

نظر به تجربیات جناب‌عالی در آموزش و پرورش، به پیشنهاد معاون محترم حقوقی و امور مجلس به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیرکل دفتر امور مجلس» منصوب می‌شوید.

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های ریاست محترم جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری نمایندگان محترم مردم بزرگ ایران در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس، اعضای شورای معاونان وزارت، مدیران و مشاوران ستادی و استانی و قاطبه فرهنگیان شریف، در تحقق اهداف متعالی آموزش‌وپرورش به‌ویژه پیاده‌سازی و اجرای سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه‌های وزارت آموزش‌وپرورش موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق روزافزون جناب عالی را در انجام وظایف محوله و خدمت بی‌منت به مردم شریف، از خداوند متعال مسألت دارم.»

کد خبر 5079001

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب حکم انتصاب وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی محدودیت های کرونایی ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش گردشگری پلیس راهور ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر سازمان تامین اجتماعی سامانه بارشی هوای سالم بیمه دیوان عدالت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند

فرشید قاسمی به مناسبت روز ارتش با حضور در دفتر فرماندهی ارشد ارتش در استان ضمن تبیرک این روز، گفت: نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی در زمره خالص‌ترین نیرو‌های انقلاب هستند که همواره بدون توقع به ماموریت‌های محوله به آنها اقدام می‌کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: وظیفه ما در آموزش وپرورش این است که دستاور‌های ارتش جمهوری اسلامی رابه اطلاع دانش آموزان برسانیم چراکه اعتقاد داریم این امر بر هویت بخشی آنها اثرگذار خواهد بود

قاسمی گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره درخدمت مردم و در مسیر انقلاب گام برداشته و هرکجا که نیاز بوده خدمات خود را ارائه کرده است.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس عملیات اخیر وعده صادق را بی نظیر قلمداد کرد و گفت: بحمدالله اسراییل غاصب در این عملیات به فرمایش رهبری تنبیه مناسبی شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز دراین دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل آموزش وپرورش فارس وپاسداشت روز ارتش توسط ایشان گفت: ارتش جمهوی اسلامی افتارخ دارد که خود را خادم مردم بداند.

امیرسرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی گفت: خوشبختانه تعاملات بسیار خوبی مابین ارتش ومجموعه آموزش وپرورش وجود دارد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرکجا که آموزش وپرورش صلاح بداند ارتش آماده کمک به این مجموعه می‌باشد.

امیررضایی همچنین به عملیات اخیر وعده صادق علیه اسراییل نیز اشاره کرد وگفت: یکی از دستاور‌های داخلی این عملیات، افزیش غرور ملی وایجاد همبستگی بیشتر بین جوانان ایرانی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است