Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حامد لک درخشش خیره کننده ای در پرسپولیس آن هم به عنوان جانشین دروازه بانی به نام علیرضا بیرانوند داشته است.
به گزارش آریا، حامد لک در اوج ناباوری اهالی فوتبال به پرسپولیس پیوست. حتی خوش بین ترین هواداران پرسپولیس نیز گمان نمی کردند لک بتواند جانشین شایسته ای برای بیرانوند باشد و جای خالی هیولای سرخ را پُر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم در حالی که این دروازه بان در سال های گذشته به جز تراکتور در تیم دیگری که همیشه در بالای جدول باشد یا برای قهرمانی بجنگد حضور نداشت و همین موضع باعث شده بود تا این گمان ایجاد شود که لک تجربه لازم برای حراست از قفس توری تیم های مدعی و در کورس قهرمانی را ندارد.
به رغم تفکرات موجود، یحیی گل محمدی بلافاصله بعد از اینکه متوجه شد دریافت جذب رشید مظاهری می تواند مشکلات حاشیه ای برای مجموعه ایجاد کند، به سراغ حامد لک رفت. دروازه بانی که از سال ها پیش آشکارا علاقه و تعصب خود به پرسپولیس را فریاد زده بود و حتی زمانی که در تراکتور بازی می کرد و در اردوی تیم ملی نیز حضور داشت، زیر پیراهنش لباسی را به تن می کرد که عکس علی کریمی، شماره 8 اسطوره ای پرسپولیس روی آن بود. در نهایت حامد لک به پرسپولیس پیوست تا پرسپولیس هشتمین تیم او باشد.
با تصمیم گل محمدی و داوود فنایی، حامد در لیگ قهرمانان دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد. به گونه ای که در همان اولین بازی پرسپولیس مقابل التعاون با عکس العملی فوق العاده، تیم را به لیگ قهرمانان بازگرداند. حامد لک درخشید تا پرسپولیس التعاون را ببرد و در حالی که از دو بازی اولش هیچ بردی نداشت، با این سه امتیاز جان بگیرد. حامد لک در بازی های بعدی مقابل التعاون و الشارجه هم نقش ویژه ای در پیروزی تیمش داشت. به گونه ای که تنها یک بار دروازه اش در دور مقدماتی باز شد؛ آن هم در بازی با الدحیل و از روی نقطه پنالتی! در ادامه مسابقات نیز حامد مقابل تمام مهاجمان گران قیمت و سرشناس تیم های رقیب، فوق العاده حاضر شد تا در پایان تنها با دو گل خورده که هر دو نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، به عنوان بهترین دروزاه بان غرب آسیا، قطر را ترک کند.
حضور موثر در ساختار تاکتیکی، هماهنگی کامل با مدافعان مرکزی، رفلکس های به موقع، تایمینگ مناسب در خروج ها و از همه مهم تر بازی خوانی درست و جاگیری های مناسب باعث شد تا دروازه پرسپولیس مقابل مهاجمانی چون دراگان سران، بونجاح، عبدالرزاق و  مایکون بسته بماند. به ویژه در بازی های یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی و رویارویی با السد، پاختاکور و النصر که در چند نوبت با سیوهایی فوق العاده موقعیت های بالای 80 درصد حریف را مهار کرد. این گونه بود که درنهایت حامد لک با ثبت 5 کلین‌شیت در 7 مسابقه و تنها 2 گل خورده( از روی نقطه پنالتی) و همچنین 88/9 درصد مهار توپ‌ها عنوان بهترین دروزاه بان غرب آسیا را مال خود کرد تا هواداران پرسپولیس جای بیرانوند را خالی نبینند.
دروازه‌بان 29 ساله پرسپولیس در ادامه نیز از تلاش و درخشش دست برنداشت. او در لیگ بیستم و در دو هفته ابتدایی به عنوان دروزاه بان شماره یک پرسپولیس به میدان رفت و دروازه اش را بسته نگه داشت تا درپایان بازی دیروز مقابل صنعت نفت، زیر باران سر بر سجده شکر بگذارد. پیش از بازی مقابل صنعت نفت، خیلی ها کار حامد لک را دشوار می دانستند. بازگشت حسن بیت سعید، مهاجم نامدار صنعت نفت پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و حضور این مهاجم زهر دار کنار طالب ریکانی که ستاره این تیم در بازی اول با ثبت بریس بود، انتظار می شد یک روز سخت پیش روی حامد لک است.
به این زوج خطرناک خالقی فر را هم اضافه کنید تا متوجه ارزش کلین شیت حامد لک و همین طور خط دفاعی پرسپولیس به رهبری سیدجلال حسینی شوید. به هر روی حامد لک هم مقابل سایپا دروازه اش را بسته نگه داشت هم مقابل صنعت نفت تا پس از 9 بازی پوشیدن پیراهن پرسپولیس بتواند با آمار فوق العاده عدم دریافت گل در جریان بازی ها خیال هواداران پرسپولیس و همین طور کادر فنی این تیم را راحت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حامد لک پرسپولیس فوق العاده دروازه بان حامد لک صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهایی که پرسپولیس حسرت بزرگی در جدال رفت برای آن داشت، مربوط به تقابل با طلایی‌پوشان در دیدار رفت بود.

دیداری که پرسپولیس نتوانست از 10 نفره شدن نفت آبادان در ثانیه پایانی نیمه اول بهره ببرد و در نهایت به تساوی دو – دو مقابل این تیم رضایت داد.

این بازی که جنجال داوری زیادی هم داشت، در نهایت با گلی که در لحظات پایانی پرسپولیس دریافت کرد با تساوی به پایان رسید. دانیال اسماعیلی فر مدافع راست موفق این روزهای پرسپولیس هر چه تلاش کرد موفق نشد مانع از ثبت گل تساوی حریف شود و توپ در برخورد به او وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد. اتفاقی که گلر سرخ‌ها در این فصل در چند مرحله تجربه کرده و دروازه‌اش با ضربه مدافعان خودی باز شده است.

دانیال اسماعیلی‌فر که این روزها به بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب پرسپولیس تبدیل شده و گلسازترین بازیکن این تیم نیز محسوب می‌شود، اکنون با انگیزه‌ای متفاوت مقابل حریف قرار خواهد گرفت و به دنبال جبران گل بخودی بازی رفت است.

خط هجومی سرخ‌ها این روزها یکی از آماده‌ترین خطوط لیگ محسوب می‌شود و باید دید مقابل یکی از بدترین خطوط دفاعی فصل قادر خواهد بود شرایط را به سود خود کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟