Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی دوشنبه در این خصوص گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، اجرای طرح محدودیت های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از روز شنبه یکم آذر ماه سال جاری در سطح استان آغاز شده است و به مدت دو هفته ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح در ورودی ها و خروجی های شهرها اجرا می شود، ادامه داد: بر این اساس، ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به سطح شهرها ممنوع است و رانندگان متخلف اعمال قانون خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: همچنین تردد خودروهای فاقد مجوز از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در سطح شهر ممنوع بوده و متخلفان به وسیله دوربین های پلیس اعمال قانون خواهند شد.

حبیبی ادامه داد: همچنین ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس فارس، بر روند فعالیت صنوف نظارت و واحدهایی که بر خلاف قوانین و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت داشته باشند را پلمب خواهند کرد.

وی در ادامه از همراهی و همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی در اجرای طرح محدودیت های مقابله با بیماری کرونا در سطح استان فارس تقدیر و تشکر کرد.

بنا به اعلام مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان‌های قرمز کرونایی از یکم آذرماه ۹۹ به مدت ۲ هفته مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ تعطیل و تنها یک سوم کارمندان در محل کار حضور پیدا می‌کنند و همچنین تردد به شهرهای قرمز ممنوع و شامل جریمه یک میلیون تومانی خواهد شد.

براساس این طرح تردد خودروهای شخصی در سطح شهرها نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع و ناقضان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا نیروی انتظامی فارس فرماندهی نیروی انتظامی فارس انتظامی محدودیت های کرونا دوربین مدار بسته فارس پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا نیروی انتظامی فارس فرماندهی نیروی انتظامی فارس انتظامی محدودیت های کرونا دوربین مدار بسته فارس پلیس راهور ناجا نیروی انتظامی فارس فرماندهی نیروی انتظامی فارس انتظامی محدودیت های کرونا دوربین مدار بسته فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت