Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@06:32:06 GMT

رکورد تولید روزانه ایران خودرو شکسته شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۰۹۸

رکورد تولید روزانه ایران خودرو شکسته شد

به گزارش افکارنیوز،

بزرگ ترین خودروساز کشور، در ابتدای آذرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته،‌ توانست رشد ۵۹ درصدی را در تعداد تولید رقم بزند. 

 

ایران خودرو موفق شده در این بازه زمانی بیش از ۳۲۰ هزار دستگاه خودرو تولید کند که حدود ۱۲۰ هزار دستگاه بیشتر از هشت ماه سال گذشته است. 

 

در همین حال، تعداد تعهدات معوق به مشتریان نیز کاهش چشمگیری داشته و از حدود ۲۰۰ هزار دستگاه سال گذشته به ۳۶ هزار دستگاه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۳۰ درصد از معوقات مربوط به تولیدات مشترک با شرکت های خارجی بوده که این بخش نیز با اجرای طرح های تبدیل به محصولات ایران خودرو که با رضایت مشتریان خواهد بود، تا پایان سال به صفر خواهد رسید. 

 

درحال حاضر میانگین تاخیر در ایفای تعهدات به کم تر از دو ماه رسیده و با این روند، به روزآوری آن در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران خودرو رضایت مشتریان رکورد تولید هزار دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جابجایی خودرو با ویلچر کشور به نام ورزشکار البرزی ثبت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همزمان با روز شهدای ورزشکار، علی محبتی ورزشکار معلول مشکین دشت با حضور مسئولین کمیته ثبت رکورد ورزشی ایران، رکورد جابجایی خودرو با ویلچر را بیش از ۹ متر ارتقا داد و به نام خود ثبت کرد.   هادی رضایی رئیس کمیته ثبت رکورد ورزش ایران گفت: این رکورد در گذشته با متراژ ۳۰ متر و شصت سانتی متر توسط یکی از ورزشکار‌ان معلول ثبت شده‌ بود که با رکورد جدید علی محبتی این رکورد به بیش از ۳۹ متر و ۹۱ سانتی متر ارتقا یافت.   وی ادامه داد: اگر این رکورد جدید تا پایان سال ۱۴۰۳ شکسته نشود نام این ورزشکار در دومین کتاب ثبت رکورد‌های ایران نیز ثبت خواهد شد با توجه به وضعیت آمادگی جسمانی او پیشنهاد لازم در خصوص ثبت یک رکورد جهانی در گینس به این ورزشکار داده شده است.   علی محبتی پارارکوردار ورزشی گفت: بیش از ۱۴ سال است که در حال انجام فعالیت‌های ورزشی هستم و  رکورد‌های مختلف استانی و کشوری همچون طی کردن ۱۶۹۳ پله برج میلاد در مدت ۴۱ دقیقه و شکست اجسام سخت در مدت ۲ دقیقه را در کارنامه دارم.    

دیگر خبرها

  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران
  • رکورد جابجایی خودرو با ویلچر کشور به نام ورزشکار البرزی ثبت شد
  • ۷۲ هزار دستگاه خودرو سال گذشته اسقاط شد
  • رکورد تاریخ راه آهن شکسته شد
  • رکورد تولید PVC شکسته شد