Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۶ خبرنگار سهمیه طرح ترافیک امسال را دریافت کرده اند اعلام کرد: هفته آینده اسامی یک هزار و ۸۰۰ نفر از خبرنگاران در سامانه شفافیت قرار می‌گیرد و مابقی پس از بررسی مدارک بارگذاری می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین از معاونت حمل و نقل، ترافیک، عمار سعیدیان فر روز دوشنبه با بیان اینکه از ابتدای اعلام آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران، ٤ هزار و ٦٩٠ نفر برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاران ثبت نام کردند تصریح کرد: تخصیص سهمیه آرم طرح ترافیک به خبرنگاران از سوی کمیته ای ٧ نفره متشکل از نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک، نمایندگانی از ٢ کمیسیون فرهنگی اجتماعی و کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران، انجمن صنفی مدیران رسانه های غیر دولتی و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حتی یک فقره آرم طرح ترافیک خبرنگاران بدون نظر اعضای کارگروه ۷ نفره تخصیص داده نشده است، گفت: تعداد سهمیه های تخصیصی به مدیران مسئول رسانه ها اعلام شد و برابر اعلام و معرفی اسامی خبرنگاران از سوی مدیران مسئول رسانه ها، تخصیص سهمیه به خبرنگاران صورت گرفته است.

سعیدیان فر ادامه داد به ۲ هزار و ۶۰ نفر از خبرنگاران سهمیه طرح ترافیک تخصیص یافته و ۲ هزار و ۶۳۰ نفر دیگر نیز برای صدور کارت بلیط مترو معرفی شده اند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی اعلام کرد: با تصمیم کارگروه تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری، برای نخستین بار به ١٤٠ رسانه و نشریه جدید که در سنوات گذشته سابقه دریافت طرح ترافیک خبرنگاری نداشته اند، سهمیه تخصیص یافته است.

وی اعلام داشت: یکی از رسانه ها در دو هفته پیش در مکاتبه ای با سازمان حمل و نقل و ترافیک خواهان افزایش تعداد سهمیه تخصیصی به آن رسانه بود و در ضمن افرادی که معرفی شده توسط آن رسانه بعضا خبرنگار نبودند، که به این درخواست پاسخ مثبت داده نشد، زیرا اولا زمان تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری به پایان رسیده است، ثانیا تغییر در تعداد سهمیه تخصیصی منوط به نظر و رای اکثریت افراد کارگروه خبرنگاری می باشد و سازمان حمل و نقل و ترافیک در این موضوع به تنهایی تصمیم گیر نیست، ثالثا سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران متعلق به خبرنگارانی و اصحاب رسانه ای است که واقعا در این حرفه مشغول به خدمت هستند.

به گزارش ایرنا، پس از شیوع کرونا بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران، ساعت اجرای این طرح‌ها کاهش یافته و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ در حال اجرا است.

به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شد و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی بود.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خبرنگاران شهرداری طرح ترافیک خبرنگاران سهمیه طرح ترافیک تخصیص سهمیه حمل و نقل رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه کتاب

به گزارش ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۷ فروردین (۱۴۰۳) تمدید شد. تاکنون ۴۴۸ نفر از اصحاب رسانه برای حضور و فعالیت در این دوره از نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

این کار با هدف تعامل بهتر و بیشتر مدیران نمایشگاه با اصحاب رسانه، اطلاع‌رسانی سریع، به‌هنگام، دقیق و گسترده به آحاد مردم درباره رویدادهای نمایشگاه و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی لازم جهت سهولت فعالیت همکاران رسانه‌ای صورت می‌‎گیرد.

ثبت نام و ارایه خدمات ویژه برای اصحاب رسانه، شامل فعالان تمامی رسانه‌های مکتوب مانند روزنامه‌ها، نشریات و جراید، رسانه‌های برخط از جمله خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (با فعالیت مستمر در سه ماه گذشته در حوزه کتاب) و خبرنگاران و برنامه‌سازان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

مهلت ثبت‌نام تا پایان روز ۲۷ فروردین (۱۴۰۳) است و اصحاب رسانه می‌توانند با مراجعه به سامانه https://survey.porsline.ir/s/۰m۲EDvT نسبت به ثبت‌نام در این زمینه اقدام کنند. مدارک لازم برای ثبت‌نام در سامانه تصویر کارت ملی، تصویر معرفی‌نامه از رسانه و عکس پرسنلی است.

ثبت‌نام در این سامانه تعهدی را برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ایجاد نخواهد کرد و صدور مجوز فعالیت و ارایه خدمات بر اساس تأیید کمیته روابط عمومی نمایشگاه صورت می‌گیرد. نتیجه بررسی این کمیته پیش از آغاز برگزاری نمایشگاه به اطلاع متقاضیان تأیید شده خواهد رسید.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6077068 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی
  • سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت
  • فعالیت ۲۸ سامانه نظارت هوشمند ترافیکی در شهر قم
  • تمدید ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه کتاب