Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:08:51 GMT

مددی: فیلم های اتفاقات اهواز را ارائه می کنیم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۲۹۹

مددی: فیلم های اتفاقات اهواز را ارائه می کنیم

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد که شیخ دیاباته مشکلی برای حضور در برابر ماشین سازی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درخصوص اتفاقات رخ داده در اهواز گفت که این باشگاه مستنداتی در این زمینه در دست دارد که نشان می دهد این بداخلاقی ها از سوی نیمکت فولاد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مددی در گفتگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در مورد مشکلات کادرفنی با دیاباته و حضور این بازیکن در تمرینات گفت: پس از اتفاقات بازی فولاد و گزارشات سرمربی و سرپرست محترم تیم استقلال، دیاباته به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد. این کمیته روز گذشته تشکیل جلسه داد و در این جلسه دفاعیات و اظهارات آقای دیاباته استماع شد و ایشان به سوالات و ابهامات اعضای کمیته پاسخ داد.


وی ادامه داد: دیاباته یک مترجم فرانسوی با خودشان آورده بودند تا پاسخ هایشان بدون کم و کاست به سمع و نظر اعضای کمیته انضباط برسد. این جلسه در فضای خیلی دوستانه ای برگزار شد. دیاباته بازیکن حرفه ای و خوش اخلاقی است. ان شالله پس از بررسی همه جوانب، رأی کمیته انضباطی در خصوص ایشان، هفته آینده صادر خواهد شد.


وی درباره مجوز حضور دیاباته در تمرینات و مسابقات نیز توضیح داد: امروز مجوز حضور ایشان در تمرینات صادر شد و هیچ مشکلی برای بازی کردن در برابر ماشین سازی که روز چهارشنبه است نخواهد داشت. این هماهنگی با سرمربی محترم انجام شد و با تصمیم فکری، ایشان در تمرین حضور پیدا کرد.


سرپرست مدیرعاملی استقلال در مورد حواشی دیدار مقابل فولاد و واکنش رسمی باشگاه به آن اتفاقات گفت: ما برای این اتفاقات رخ داده متأسفیم. ما این را یک سناریو سازی از سوی باشگاه فولاد و برخی افرادی که در آنجا فعالیت می کنند، می دانیم. ما در اهواز صحنه هایی را شاهد بودیم که فقط صفحه کوچکی از آن در تلویزیون به نمایش در آمد. به مثابه کوه یخی بود که بسیاری از بداخلاقی ها از ناحیه نیمکت فولاد دیده نشد.


مددی در مورد اینکه گفته می شود استقلال فیلم هایی را در زمینه اتفاقات رخ داده در دست دارد، گفت: مستندات بسیاری در این زمینه داریم که ان شالله آنها را به مراجع ذیربط ارائه خواهیم داد.


وی درباره وارد شدن سرمربی استقلال به حواشی رخ داده در اهواز گفت: ما این اتفاقات را تأیید نمی کنیم اما باز هم می گویم آنچه که شما دیدید، یک کوه یخ بود. بسیاری از اتفاقات ناگفته وجود دارد که ثابت می کند این بداخلاقی ها از ناحیه نیمکت تیم فولاد متأثر شده و متأسفانه جور دیگری نمایش داده شد.

استقلال تهران احمد مددی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران احمد مددی رخ داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی بیان کرد: همانطور که همه علاقمندان به ورزش به ویژه فوتبال می‌دانند، ورزشگاه غدیر به مدت بیش از پنج سال متروکه بود که با تلاش‌های شرکت گروه ملی فولاد خوزستان بار دیگر فعال شد.

وی افزود: علاوه بر حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از باشگاه استقلال آبی‌پوشان ملاثانی، زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز به صورت کاملاً رایگان برای تمرینات در اختیار این تیم قرار داشت.

بنی تمیم گفت: باوجود پیگیری‌ها و تلاش‌های مسؤولان و مدیران ارشد استانی برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، اما استقلال خوزستان با ممانعت از ورود تیم‌های فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی‌پوشان ملاثانی به ورزشگاه غدیر اهواز، باعث لغو دیدار و لطمه به فوتبال استان شد و این موضوع به صورت جدی مورد پیگیری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی قرار بود در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل نبود اجازه ورود ۲ تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت در ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

کد خبر 6086358

دیگر خبرها

  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)