Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@03:25:00 GMT

توضیح پلیس درباره مرگ‌آفرینی نوعی استامینوفن

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۳۲۰

توضیح پلیس درباره مرگ‌آفرینی نوعی استامینوفن

اخیرا مطلبی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که می‌گوید: «هموطنان گرامی! طبق اطلاعیه بیمارستان الزهرا تهران، قرص استامینوفن جدیدی وارد بازار شده که در زیر آن به صورت ریز نوشته شده "دگلوفین" یا "باکلوفن"به هیچ وجه، استفاده نکنید که ظرف مدت ۷۲ ساعت صد درصد سبب "مرگ" می‌شود. لطفأ اطلاع‌رسانی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشا کپی کنید تا همه در جریان باشند. رفع خطر احتمالی واجب شرعی و اخلاقی است. لطفأ اطلاع‌رسانی کنید. به نظر می‌رسد این قرص سمی و ... فقط زود بفرستید، توی هر گروهی که هستید، هرکه برات مهمه اینو براش بفرست، سرهنگ مصطفی دبیری».

سرهنگ سید احمد خسروی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات ناجا - ضمن تکذیب این خبر و با توصیه به مردم در عدم توجه به شایعات اعلام کرد: اقدامات لازم برای بررسی و شناسایی عامل یا عوامل انتشار این اخبار کذب در دستور کار است و با انتشاردهندگان مطالب کذب در فضای مجازی برخورد می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس استامینوفن شایعه ناجا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری

به گزارش خبرنگار مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحدهای پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصدهایی انجام گرفت.

رئیس پلیس فتای کشور خاطرنشان کرد: بر اساس رصدهایی که انجام گرفت حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

کد خبر 6082096

دیگر خبرها

  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳