Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@16:09:07 GMT

بورس امروز سبزپوش شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۳۳۴

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۴۹۲۳ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۸۷ هزار و ۶۱۴ واحد رسید.

معامله گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۱۱۷ هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال انجام دادند.

پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گلگهر، معدنی و صنعتی چادرملو، پالایش نفت تهران و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری تامین اجتماعی و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌ گذاری سیمان تامین نمادهای پربیننده بورس بودند.

شاخص کل فرابورس هم با ۲۰۷ واحد افزایش به رقم ۱۶ هزار و ۶۸۲ واحد رسید.

معامله گران این بازار ۶۶۱ هزار معامله انجام دادند که ۳۹ هزار و ۷۸۲ میلیارد ریال ارزش داشت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، تولید برق ماهتاب کهنوج، صنعتی مینو، تولید نیروی برق دماوند، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، فرابورس ایران و سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند و مجتمع صنایع لاستیک یزد، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی ارومیه، سرمایه گذاری پویا، برق و انرژی پیوند گستر پارس، دامداری تلیسه نمونه و بانک دی نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با روند کاهشی نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۸۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۴ میلیون و ۹۵۰ تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​