Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال گفت: شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال درباره حضور شیخ دیاباته مهاجم مالی تیم فوتبال استقلال در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال، اظهار داشت: پس از اتفاقات بازی با فولاد خوزستان و گزارش سرمربی و سرپرست تیم، دیاباته را به کمیته انضباطی باشگاه دعوت کردیم و صحبت‌های ایشان را شنیدیم و به سوالات و ابهامات ما پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دیاباته با یک مترجم فرانسوی حضور پیدا کرده بود و پاسخ‌های ایشان به سمع و نظر اعضای کمیته رسید. جلسه در فضای دوستانه برگزار شد. دیاباته بازیکن خوش اخلاق و حرفه‌ای است و هفته آینده رای او اعلام می‌شود. دیاباته امروز مجوز تمرین از سوی فکری داشت و هیچ مشکلی برای بازی مقابل ماشین سازی ندارد.

سرپرست باشگاه استقلال در رابطه با اتفاقات دیدار مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: برای اتفاقاتی که افتاد متاسفم. این سناریو از طرف باشگاه فولاد و کسانی که اطراف تیم فعالیت می‌کنند، رخ داد. صحنه‌های کوچکی از تلویزیون پخش شد. اتفاقات کوه یخی بود و بسیاری از بداخلاقی‌ها از سمت فولاد رقم خورد. ما مستندات خودمان را جمع کرده‌ایم و تحویل مراجع ذی‌ربط می‌دهیم. 

مددی در مورد اینکه اتفاقاتی از سمت سرمربی استقلال دیده شد، گفت: ما تایید نمی‌کنیم، اما اتفاقات رخ داده کوه یخی بود که بسیاری از بداخلاقی ها از سمت نیمکت فولاد بود و متاسفانه جور دیگری نمایش داده شد.

مددی: تلاش می‌کنم نام باشگاه استقلال بزرگ باقی بماند/ تغییر و تحول در هر کاری طبیعی است

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان استقلال احمد مددی فولاد خوزستان استقلال احمد مددی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بهمن اخلاقی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان شد.

وی سال‌ها سابقه کار در مجموعه میراث فرهنگی استان سمنان را دارد.

اخلاقی جایگزین امیر کرم زاده شد که دو سال و نیم مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بود.

وی قرار است امروز به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معارفه شود.

یکی از انتقادات از مجموعه میراث فرهنگی استان سمنان تغییر مکرر مدیران کل در این مجموعه است به صورتی که در شش سال اخیر این اداره کل پنج مدیرکل و سرپرست را به خود دیده است.

حالا باز هم قرار است این اداره کل مهم به مدت نامعلومی با سرپرست اداره شود.

کد خبر 6085239

دیگر خبرها

  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور
  • خبر خوب برای استقلالی ها؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی شود
  • انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان
  • مصوبه اقتصادی سفر دولت به لرستان همچنان در ابهام/ازنا«فولادی»نشد!