Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:52:39 GMT

نخستین دوره آموزشی اصناف قشم برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۵۰۸

نخستین دوره آموزشی اصناف قشم برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هرمز امیری بیان داشت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی اصناف فعال قشم با چارچوب های قانونی و الگوهای حاکم بر روابط آنها با سازمان و در راستای سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم، درخصوص آشنایی اصناف با قوانین و مقررات و روش های نوین ارتباط با مشتریان برگزار شده و شرکت کنندگان گواهی حضور در این دوره را اخذ می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سرفصل های این دوره آموزشی شامل فقه اسلامی بازار، وظایف و تعامل فیمابین ادارات دولتی و حاکمیتی و اصناف، قوانین و چارچوب های انتظامی مرتبط با امور اصناف، قوانین و مقررات حوزه مالیاتی مرتبط با اصناف، آشنایی با قوانین مناطق آزاد و تجاری در حوزه اصناف، قوانین بهداشت واحدهای صنفی و بهداشت محیط است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته نخستین دوره آموزشی اصناف در تاریخ ۶ آذرماه سال جاری در ۴ جلسه و در مجموع به مدت ۶ ساعت برای روسای صنوف و مدیران مجتمع های تجاری برگزار خواهد شد.

به گفته امیری؛ با برنامه ریزی انجام شده پس از برگزاری نخستین دوره آموزشی اصناف قشم، تمامی فعالان صنفی و تجاری دارای مجوز از منطقه آزاد قشم ملزم به گذراندن این دوره ها می شوند.

گفتنی است، روسای صنوف و مدیران مجتمع های تجاری شهر قشم برای ثبت نام جهت شرکت در این دوره آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز بین الملل رشد تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 5079029

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم اصناف بازرگانی استانها ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بارش برف بوشهر بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت:  شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان، حسن سعدالدین با بیان اینکه  دوره آموزشی "حسنه ماندگار" روزهای 6 و 7 اردیبهشت 1403 در استان برگزار می شود؛ اظهار داشت: دوره آموزشی "حسنه ماندگار" با هدف تشکیل شبکه ملی تسهیل گر جوانی جمعیت با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: دوره آموزشی حسنه ماندگار در استان روزهای ششم اردیبهشت با حضور داوطلبان از شهرستانهای سمنان، گرمسار، سرخه و مهدیشهر در شهرستان سمنان و هفتم اردیبهشت از شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میامی در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

سعدالدین تصریح کرد: در این دوره که به صورت ملی برگزار می‌شود، هماهنگی و نظارت بر اجرای آن بر عهده مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان است.

مدیر کانون‌ های خدمت رضوی استان سمنان تأکید کرد: این دوره با همکاری آستان قدس رضوی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین وافی، نویسنده کتاب و مدیر مؤسسه اندیشه کوثر و دکتر مروتی، عضو کمیته مطالعات جمعیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره به همت کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی(معاونت خدمات اجتماعی) کانون خدمت رضوی و با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، شورای اسلامی استان سمنان، بانک سپه وشرکت توزیع برق اجرایی می‌شود.

مدیر کانون‌ های خدمت رضوی استان سمنان اضافه کرد: جریان شناسی حوزه جمعیت، تاریخچه حوزه جمعیت، آسیب شناسی فردی و اجتماعی حوزه جمعیت، اسقاط جنین و فنون تسهیلگری از مهم‌ترین محورهای این دوره آموزشی است.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار