Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@11:26:49 GMT

تجلیل از کادر درمان بیمارستان اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۵۴۵

تجلیل از کادر درمان بیمارستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، ظهر امروز فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر و جمعی از بسیجیان و مسئولین شهرستان، با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان از تلاش‌های مدافعان سلامت و کادر درمانی این مرکز در مقابله با ویروس کرونا تجلیل کردند.

هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر، درآیین تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان اسلامشهر، با قدردانی از تلاشها و زحمات پرسنل وکادر درمانی، اظهار کرد: اقشار مختلف بسیجیان همواره در عرصه‌هایی که جامعه نیاز و کمک داشته وارد عمل شده و در حد بضاعت و توان خود خدمات رسانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلکا، افزود: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، گروه‌های مختلف جهادی بسیجیان، در بحث ضدعفونی کردن معابر و مراکزعمومی شهر، کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و بهداشتی، با مشارکت خیرین منطقه اقداماتی را انجام داده و امروز هم به پاس تلاش‌ها و زحمات بی دریغ کادر درمان در این محل حاضر شده و با اهدای دسته گلی قدرانی جامعه را از این عزیزان را اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تلاش‌ها و زحمات کادر درمان، برای مهار و مداوی بیماران گرفتار و مبتلا به این بیماری، بیان کرد: به منظور کمک رسانی به پرستاران، با همکاری بسیج جامعه پزشکی، بیش از ۱۰۰ نیروی بسیجی داوطلب تحت آموزش‌های لازم قرار گرفته و آماده ارائه خدمات و یاری رساندن به کادر درمان هستند و در صورت اعلام در محل حاضر خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر، خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج شهرستان اسلامشهر، آمادگی لازم را دارد تا در عرصه‌های مختلف به یاری مجموعه درمانی شهرستان بشتابد و خدمات رسانی کند، امروز دلاور مردان بسیجی در کنار مدافعان و رزمندگان جبهه سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آیین تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان شهرستان اسلامشهر که با حضور فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر اسلامشهر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلامشهر، پس از اجرای گروه سرود رضوان و ابلاغ پیام و لوح سپاس سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به دکتر علی اکبر معدنی پور رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر، مسئولین و بسیجیان حاضر در مراسم با اهدای دسته‌های گل و لوح تقدیر و هدایایی از تلاش‌ها و زحمات پرسنل و کادر درمانی این بیمارستان تجلیل بعمل آوردند.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان درمان سلامت سپاه کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سال جدید سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، حجت الاسلام ناجی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، مسلم فکری رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل سپاه با حضور در منزل جانبازان سرافراز باب اله برجی و حاج یحیی صادقی و رزمندگان دوران دفاع مقدس آقایان محمود دولتی و جواد مولودی از ایثار و فداکاری و صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

سرهنگ کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این دیدارها ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس آنان را سند افتخار انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس مردم سرافراز ایران اسلامی دانسته و گفت : جانبازان عزیز و رزمندگان دفاع مقدس برگ افتخار ایران اسلامی و نشانه عزت و اقتدار ملتند .

 

دیگر خبرها

  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امین اصفهان و عیادت از بیماران
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان