Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، باشگاه ماشین سازی تبریز در سالگرد این روز و به احترام شهدا و بازماندگان این روز تاریخی، با پیراهنی ویژه به میدان خواهد رفت. 

باشگاه ماشین سازی اعلام کرد: 

چهارم آذرماه سال 1365 روزی خاص در دوران هشت سال دفاع مقدس است، روزی که سرشار از مقاومت مردم اندیمشک در تاریخ ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ماشین سازی تبریز در سالگرد این روز و به احترام شهدا و بازماندگان این روز تاریخی، با پیراهنی ویژه به میدان خواهد رفت. 

لازم به ذکر است که شهر اندیمشک در شمال خوزستان در چهارم آذرماه سال 1365 مورد هجوم 54 فروند هواپیمای دشمن قرار گرفت. 

حمله وحشیانه جنگنده های هوایی دشمن در این روز 300 تن را در اندیمشک شهید و 800 نفر دیگر ا مجروح کردند.  

در این روز بمباران هوایی دشمن مدت یک ساعت و 45 دقیقه به طول انجامید و در میان شهدای این روز تعدادی کودک معصوم نیز به چشم می خورد. 

"چهارم آذر ، حماسه مقاومت و پایداری مردم اندیمشک" پیامی است که در روز بازی با استقلال ، روی پیراهن ماشین سازی به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس مقاومت ماشین سازی تبریز حماسه ماشین سازی تبریز 4 آذر فارس تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف

رضا سرائی بیان کرد: قرارداد ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی، ملحقات و بالابر مربوط به طرح توسعه نیروگاه بادی خواف در این شرکت منعقد شد.

وی عنوان کرد: این قرارداد بین شرکت ماشین‌سازی اراک و شرکت فن‌آوران انرژی منعقد و عملیات اجرایی این پروژه با تامین متریال و مواد اولیه به طور رسمی به همت صنعتگران ماشین سازی اراک در فروردین ماه سال جاری آغاز شد.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک ادامه داد: شرکت فناوران انرژی پاک زیر مجموعه گروه اقتصاد مفید در سال ۱۴۰۰ احداث نیروگاه بادی خواف به عنوان بزرگترین نیروگاه بادی کشور به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار را در دستور کار خود قرار داد که فاز ۱۰ مگاوات آن در حال تکمیل و طرح توسعه آن با ظرفیت ۷۵ مگاوات با خرید تجهیزات و بخش مهندسی در حال اجرا است.

سرائی خاطر نشان کرد: شرکت ماشین‌سازی اراک علاوه بر فعالیت در حوزه نیروگاه‌ها و انرژی‌های تجدیدپذیر در حوزه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع معدنی و فولاد، تاسیسات حرارتی و دیگ‌های بخار، ریخته‌گری آلیاژی، آهنگری، پل و سازه‌های فلزی و تاسیسات بندری به عنوان صنعتی صنعت ساز فعالیت است.

وی در رابطه با آورده مالی این قرارداد برای شرکت ماشین‌سازی نیز گفت: رقم نهایی سود این قرارداد برای شرکت ماشین‌سازی برآورد نشده و بعد از پایان پروژه سودآوری این قرارداد مشخص می‌شود.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • «شهر هزار موشک» چگونه مقاومت کرد؟
  • آیه چهارم سوره مبارکه صف، شعار محوری اتحاد و همدلی مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی رئیس جهاد دانشگاهی از رزمندگان حماسه تنبیه اسرائیل
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • فراتر از یک حماسه
  • دستور رئیس‌جمهور برای اتخاذ تدابیر لازم برای جنگ روانی دشمن
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • کلان پروژه دشمن حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی است
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • یک حماسه و سه پیام