Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال بانوان اکسون موفق شد در آخرین بازی خود در هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان ۳ بر یک سروقامتان بابل را شکست دهد.

نادره رمضانی سرمربی تیم والیبال بانوان سروقامتان بابل بعد از شکست در بازی مقابل اکسون عنوان کرد: اگر نگاهی به شروع مسابقات بیندازیم تیم ما در هر بازی بهتر و هماهنگ تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آخرین تیمی بودیم که برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرد، به همین دلیل بدنسازی کم بود.

وی افزود: نبود آمادگی بدنی کافی و استقامت زیاد برای ادامه مسابقه از مشکلات ما بود. با اینکه یک ست از حریف گرفتیم اما نتوانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

رمضانی خاطرنشان کرد: امیدوارم در این دو هفته بازیکنان اشتباهات خود را برطرف کنند و با آمادگی کامل در مسابقات دور برگشت حاضر شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال بانوان لیگ برتر والیبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات لیگ برتر والیبال رومانی و در دیدار نهایی مسابقات، تیم آرکادا گالاتی با بازیکن ایرانی خود به مصاف کورونا براسوف می‌رود.

تیم آرکادا گالاتی که جواد کریمی، پاسور ملی پوش والیبال ایرانی را در اختیار دارد، امشب و از ساعت 20:30 در خانه خود به مصاف کورونا براسوف می‌رود. جواد کریمی در چند بازی گذشته تیمش کمتر به میدان رفته است و بازی فینال می‌تواند بهترین فرصت برای درخشش او باشد.

آرکادا گالاتی پنج دوره گذشته در لیگ برتر والیبال رومانی قهرمان شده است و به دنبال ششمین قهرمانی متوالی است. همچنین در دومین بازی رده‌بندی تیم راپید بخارست با امیر غفور و علی‌اصغر مجرد به مصاف دینامو بخارست می‌رود.

دیگر خبرها

  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!