Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک واحد معدنی و صنعتی اردکان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه ۹۹ با توجه به شیوع کرونا و برای نجات بیماران بدحال تنفسی بر اساس اعلام نیاز بیمارستان های یزد ، اردکان ، میبد و مهریز ۴۳۵ تن اکسیژن مایع رایگان در ۳۴ نوبت تحویل مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان ها داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان، "ناصر تقی زاده" مدیرعامل این شرکت امروز دوشنبه اعلام کرد: با توجه به ضرورت تامین نیاز مراکز درمانی استان یزد به اکسیژن، به منظور درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در بیمارستان ها، مصرف اکسیژن مایع در واحدهای فولادسازی مجتمع صنعتی چادرملو حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:۱۰۰ درصد ظرفیت اکسیژن مایع تولیدی واحدهای اکسیژن فولاد چادرملو و ارفع  به شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان های شهید صدوقی یزد، ضیایی اردکان، امام جعفر صادق(ع) میبد و مهریز اختصاص یافت و این روند تا پایان بحران کرونا ادامه دارد.
وی اضافه کرد:  علاوه بر مدیران بیمارستان های یادشده جمعی از بیماران بستری در بیمارستان شهید صدوقی یزد با ارسال نامه های محبت آمیز، از اقدام انسان دوستانه مجموعه این واحدها قدردانی کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان استان یزد اکسیژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند

سرگرد سیدرضا جعفری مدیر درمانگاه شهید ثمره سپاه زرند گفت: اهدای خون تبلور زیبای انسانیت و مهرورزی اسـت که امید بـه زندگی را در افراد نیازمند بـه این فرآورده حیات بخش ارتقا می‌بخشد و سبب التیام روند درمانی آنان می‌شود.

وی افزود: شعار هفته سلامت سال ۱۴۰۳ اصلاح سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری هاست که در این زمینه اقدامات مهمی طی این هفته از سوی درمانگاه شهیدثمره زرند انجام شده است. 

سرگرد جعفری تصریح کرد: سرکشی از خانواده شهیده برهان نژاد از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که ازکادر درمان بیمارستان امام علی (ع) بوده است، در این راستا انجام شد.

وی افزود: اردوی جهادی خدمات پزشکی و پرستاری به صورت رایگان در روستای جرجافک،  برگزاری کوهپیمایی عمومی، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش و سخنرانی سبک زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب از دیگر کار‌های تیم جهادی درمانگاه شهیدثمره بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری